Aktuální události

wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
wico píše:
Píšu opět stejnou věc tak jako vy zde omíláte stále dokola své vytvořené polopravdy.

Nikdo polopravdy neomílá. Věřte tomu, že my jsme si zdejší diskuzi nezačali. Vy jste si začal s "sh.." a arogantní podporou a problémy již podesáté. Tak jsme se jen ozvali, abychom vysvětili, že vaše označení není fér, arogantní nejsme a problémy řešíme.

Tak to nepřekrucujte.
wico píše:
Nemám zájem s Vámi věc řešit a to z toho důvodu, že jste přislíbili nápravu již několikrát minimálně 6 měsíců zpět a problém jste nevyřešili stále se opakuje.

Jeden problém s poštou jste řešil někdy v únoru. O žádném jiném z vaší strany jsme si nevšimli. Tedy kromě tohoto únorového, že jste měl zneužitou mailovou schránku, kterou jsme museli odpojit.
Druhý problém jste řešil s podporou před několika měsíci. Nic víc a nic méně. Za několik let hostování u nás.

wico píše:
Řešení je pro mě logické využít služeb jiného hostera.

To je samozřejmě Vaše rozhodnutí, ale neurážejte nás, prosím a nepište překroucená fakta. Opakuji, že jsme se Vám snažili pomoci.

wico píše:
To samozřejmě vysvětluje i to, že v tomto případu nemám zájem odpovídat na Vaše soukromé zprávy
Znovu se opakuji tuto věc jsem si vyřešil a od Vás řešení nepotřebuji slíbili jste nápravu několikrát a nic jste neudělali a neni na Vás V této věci (IMAP) prostě spolehnutí.

Pokud nechcete spolupracovat, tak nepište, že nepomůžeme a že nic neřešíme a že jsme arogantní. Problém chceme řešit, ale musíte také chtít ho řešit. Sám jistě víte, že jsme s Vámi vždy komunikovali přes chat nebo mail a to bez problémů a vždy rychle a každý problém jsme trpělivě řešili a vysvětlovali.

wico píše:
Doplním k technickým věcem, které zde byli zmíněny nastavit poštovního klienta zvládnu nakonec na to máte i pěkný návod ve Vašem helpu

Přečtete si, prosím, svůj poslední chat s naší podporou a jistě uvidíte, že jste potenciální problém nechtěl řešit...

wico píše:
Rád bych Vás požádal pokud máte zájem vysvětlit záhadu.

To není žádná záhada.

wico píše:
Jakým způsobem se dostal email od p. Grilla do emailové schránky firmy, který s tímto nemá nic společného.

Poslány byly 3 maily na 2 adresy plus 2 soukromé zprávy.
Vzhledem k Vaší anonymitě zde na fóru a nechuti odpověď nevíme s kým máme tu čest a s kým máme řešit ten problém. Problém chceme řešit.

wico píše:
Náhodou:) se jedná o firmu, která má svůj hosting u Vás v účtu, který je svázán s doménou wellnesstipy.cz, kterou nabízím zde v aukci.

O této firmě jste tady psal sám. Předpoklad byl, že to je Váš e-mail. Pokud nebyl, tak přijměte naši omluvu. My jsme předtím napsali na jiný mail, který byl použit pro komunikaci v chatu, který zde byl zveřejněn.

wico píše:
Rád se Vám případně omluvím za to že jsem naspal (.. takže se tam asi hrabete v datech jak se Vám zlíbí..)

Jedna věc je "hrabat se v datech", čímž myslíme to, že bychom procházeli zákaznická data a zákaznické databáze apod. a druhá věc je hledání kontaktu na anonymního (a nezlobte se, ale i nepravdy tvrdícího) kritika v nějakém fóru, který si myslí, že tady může urážet a tvrdit, co chce (tedy i nepravdy). První naše snaha o kontakt byla přes soukromou zprávu. Neodpověděl jste. Zkusili jsme Vás vyzvat zde ve vlákně. Také bez zájmu. Zkusili jsme si tedy dohledat kdo jste, respektive jsme si našli oficiální kontakt a ten jsme zkusili. Nereagoval jste. Zkusili jsme znovu soukromou zprávu a opět nic. Tak jste zmínil zde ještě nějakou doménu a ta je na jiném zákaznickém účtě a tak jsme napsali i tam. Na tom není nic špatného. Kontaktovali jsme našeho zákazníka, pomocí kontaktů z naší databáze a pro řešení jeho zákaznického problému (protože nás kontaktoval přes chat s tímto problémem a my cítíme, že není spokojen(a) a chceme to řešit). Možná, že kdybyste reagoval nebo nepřekrucoval věci zde, tak by to nebylo potřeba.

Na našem postupu nevidíme nic špatného. Jednak chceme pomoci zákazníkovi a jednak se bráníme proti Vašim tvrzením o "sh.." službách a arogantní podpoře. Ukažte nám ve výše uvedeném chatu to, že byla naše podpora arogantní.

Nezlobte se, ale toto vlákno je skutečně zbytečné. Jaksi se do toho zamotáváte a jen dokazujete, že to nechcete řešit a jen tady chcete kritizovat a urážet druhou stranu a na jakoukoliv výzvu o snahu na řešení nereagujete.

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
wedos píše:
O této firmě jste tady psal sám. Předpoklad byl, že to je Váš e-mail. Pokud nebyl, tak přijměte naši omluvu. My jsme předtím napsali na jiný mail, který byl použit pro komunikaci v chatu, který zde byl zveřejněn.


Zamotáváte se Vy a pěkně
Emaily jste odeslaly ještě dříve než jsem uvedl název domény wellnesstipy.cz která patří k zákaznickému účtu kde je i doména a emailová adresa kam jste zaslali nevyžádanou poštu.
Z toho jasně vyplývá, že nepíšete pravdu.

wedos píše:

Jedna věc je "hrabat se v datech", čímž myslíme to, že bychom procházeli zákaznická data a zákaznické databáze apod. a druhá věc je hledání kontaktu na anonymního (a nezlobte se, ale i nepravdy tvrdícího) kritika v nějakém fóru, který si myslí, že tady může urážet a tvrdit, co chce (tedy i nepravdy). První naše snaha o kontakt byla přes soukromou zprávu. Neodpověděl jste. Zkusili jsme Vás vyzvat zde ve vlákně. Také bez zájmu. Zkusili jsme si tedy dohledat kdo jste, respektive jsme si našli oficiální kontakt a ten jsme zkusili. Nereagoval jste. Zkusili jsme znovu soukromou zprávu a opět nic. Tak jste zmínil zde ještě nějakou doménu a ta je na jiném zákaznickém účtě a tak jsme napsali i tam. Na tom není nic špatného. Kontaktovali jsme našeho zákazníka, pomocí kontaktů z naší databáze a pro řešení jeho zákaznického problému (protože nás kontaktoval přes chat s tímto problémem a my cítíme, že není spokojen(a) a chceme to řešit). Možná, že kdybyste reagoval nebo nepřekrucoval věci zde, tak by to nebylo potřeba.


Anonymní nejsem kontakty tak jako vy si může každý dohledat, požádat o ně. Pokud mám zájem a je o čem rád s každým komunikuji.
U vás a v tomto případu zájem nemám je o ztráta času a napsal jsem to již několikrát. Rozflákaný IMAP jste nedokázali ošetřit za půl roku tak o čem se budeme bavit, co budeme řešit? Nic.

Nechápu tedy proč mě hystericky naháníte obtěžujete cizí lidi nesmyslnými emaily navíc s výhrůžkou to si líbit nenecháme.

zde prokazatelně lžete
wedos píše:
Tak jste zmínil zde ještě nějakou doménu a ta je na jiném zákaznickém účtě a tak jsme napsali i tam. Na tom není nic špatného.


email jste poslali na jinou doménu, kterou jsem zde nezmínil a je na účtě domény wellnesstipy.cz
Jakým způsobem jste se o ni tedy dozvěděli?

Mě napadá pouze jedna věc a to snad ani nemůže být pravda
Jde o cizí zákaznický účet jiné než mé osoby, který se mnou nemám nic společného
Špatného na tom není nic to si děláte legraci?

Prosím tedy znova a k věci mi odpovězte prosím (pokud máte zájem otázku)

Rád bych Vás požádal pokud máte zájem vysvětlit záhadu.

Jakým způsobem se dostal email od p. Grilla do emailové schránky firmy, který s tímto nemá nic společného.
Náhodou:) se jedná o firmu, která má svůj hosting u Vás v účtu, který je svázán s doménou wellnesstipy.cz, kterou nabízím zde v aukci.
Rád se Vám případně omluvím za to že jsem naspal (.. takže se tam asi hrabete v datech jak se Vám zlíbí..)
Děkuji

wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
wico píše:
Zamotáváte se Vy a pěkně

My? Ne. To Vy jste se zamotal od počátku. Nějak jste stále nevysvětlil například tu agresivní podporu...

wico píše:
Emaily jste odeslaly ještě dříve než jsem uvedl název domény wellnesstipy.cz která patří k zákaznickému účtu kde je i doména a emailová adresa kam jste zaslali nevyžádanou poštu.
Z toho jasně vyplývá, že nepíšete pravdu.

Píšeme pravdu! Nemáme důvod si vymýšlet a lhát. Lže tady někdo jiný a nezlobte se, ale zamotal jste se do toho docela dobře.
Tak aby bylo jasno. Zopakujeme si to.
Dostal jste od nás 3 maily.
2 na jednu adresu - první 06.06.14 07:48 (trochu jiný než byl zveřejněn a byla tam návrh na pomoc a řešení jakéhokoliv problému) a druhý 06.06.14 16:43 (ten jež jste zde zveřejnil) na adresu, která byla kontaktní u chatu, který jsme zde zveřejnili. Tato adresa nemá v zákaznickém účtu tu doménu, kterou zde stále opakujete. Tuto adresu jsme našli podle chatu, který jsme zde dali a podle kterého jsme usoudili, že to psala stejná osoba (jako toto vlákno).
1 mail na jinou adresu - 06.06.14 16:44 a to na adresu, která má v zákaznickém účtě doménu wellnesstipy.cz, kterou jste zde zveřejnil sám 06.06.2014 12:39.
Pokud kontaktujeme zákazníka s tím, že měl problém a chceme mu nabídnout pomoc, tak to není nevyžádaná pošta..., ale to už vážně zacházíte daleko a skutečně plácáte a snažíte se ze svých pohádek nějak dostat. Nezlobte se, ale jinak to napsat nejde.

wico píše:
Anonymní nejsem kontakty tak jako vy si může každý dohledat, požádat o ně. Pokud mám zájem a je o čem rád s každým komunikuji.
U vás a v tomto případu zájem nemám je o ztráta času a napsal jsem to již několikrát. Rozflákaný IMAP jste nedokázali ošetřit za půl roku tak o čem se budeme bavit, co budeme řešit? Nic.

Tady ve fóru nemáte v profilu ani jméno, ani příjmení a ani žádnou další informaci, která by jasně ukázala kdo jste. Takže jste anonymní. Na soukromé zprávy jste nereagoval, na maily také ne. Takže jste anonymní. Pokud tvrdíte, že jsme maily poslali třetím osobám (majitelům účtů u nás), tak to také nejste vy a jste stále anonymní. Stále nevíme s kým máme tu čest...

IMAP funguje 80.000 jiným zákazníkům a bez toho, aniž napíšete jaký máte problém, tak nemůžeme pomoci. Namísto toho jste začal s "sh.." urážkami a obviňováním z arogantní podpory...
Chtěli jsme Vám pomoci. Ještě než vzniklo toto vlákno. Chtěli jsme pomoci i při tomto vlákně a chceme pomoci i kdykoliv do budoucna. Bohužel, když nechcete, tak se nedá pomáhat.

wico píše:
Nechápu tedy proč mě hystericky naháníte obtěžujete cizí lidi nesmyslnými emaily navíc s výhrůžkou to si líbit nenecháme.

To nebyla výhrůžka, ale konstatování toho, že se budeme bránit. Začal jste nás urážet a my si to líbit nenecháme. Chápete to? Budeme tady vysvětlovat všechny vaše pohádky a věci věci kterých se motáte (například maily).

wico píše:
zde prokazatelně lžete

Vidíte. Nelžeme. Na rozdíl od Vás. Doslova a do písmene.

wico píše:
email jste poslali na jinou doménu, kterou jsem zde nezmínil a je na účtě domény wellnesstipy.cz
Jakým způsobem jste se o ni tedy dozvěděli?

Jak bylo uvedeno, tak 2 maily byly poslané na jiný mail a to na mail, který je veden jako zákaznický u chatu, který jste s námi navázal a který jste zcela arogantně ukončil (ať použiji Vaše slova :-) ) a to i přes slušnou nabídku, že problém budeme řešit.
Ten chat nebyl problém najít, protože za den máme tak 200-300 chatů, které jsou tříděné podle oddělení a tak jich projdete pár a pročtete co lidé píší a vidíte jak je to. Najdete tam jedinou stížnost (za celý den), že si někdo stěžoval na mail. Na e-mail u tohoto chatu jsme psali. Nehledejte to v žádnou záhadu a nesnažte se nás z něčeho obvinit.

wico píše:
Mě napadá pouze jedna věc a to snad ani nemůže být pravda
Jde o cizí zákaznický účet jiné než mé osoby, který se mnou nemám nic společného

Je to pravda a nemáme důvod si nic vymýšlet. Jediný, kdo si tady vymýšlí jste zatím Vy. Arogantní podpora, 10 výpadků (přitom u nás jste psal 5 a hlásil k nám 1) a urážení o "sh.." službách a nakonec, když jste se v tom zamotal, tak tady kritizujete procházení zákaznických dat, rozesílání nevyžádané pošty apod.

wico píše:
Špatného na tom není nic to si děláte legraci?

Neděláme. Zatím to vypadá tak, že si legraci děláte Vy, protože si stačí projít všechna výše uvedená tvrzení a dát si je do logických souvislostí a uvidíte, kdo tady lže a kdo se v tom zamotal. Urážet se však nenecháme.

wico píše:
Jakým způsobem se dostal email od p. Grilla do emailové schránky firmy, který s tímto nemá nic společného.
Náhodou:) se jedná o firmu, která má svůj hosting u Vás v účtu, který je svázán s doménou wellnesstipy.cz, kterou nabízím zde v aukci.
Rád se Vám případně omluvím za to že jsem naspal (.. takže se tam asi hrabete v datech jak se Vám zlíbí..)
Děkuji

To jsme tedy v očekávání, jak to bude s omluvou :-) Vysvětlili jsme to dost jasně. V žádných datech se "nehrabeme", ale pouze jsme si prošli chatovou a mailovou komunikaci s našimi zákazníky.

A až budete dávat omluvu, tak se omluvte za tu aroganci té podpory a další věci, které jste nepravdivě napsal...

Dál už toto vlákno nemá smysl. Z naší strany bylo sděleno vše potřebné a ničím jsme se neprovinili, ale naopak jsme chtěli zákazníkovi pomoci s tím, že měl pocit, že mu něco nejde.

Wladass
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.43/5

Příspěvky: 2134
Registrace: 13.09.2011
wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
Wladass píše:
Opravdu to musíme číst všichni?

Nemusíte. Nikdo Vás nenutí, ale měl jste velmi "podnětné" a důležité připomínky k tématu, tak jste asi přihlášen k vláknu. :-) Můžete se odhlásit.

Pokud však někdo hází neoprávněně špínu na naši firmu, tak se bránit budeme. A pokud to dotyčný anonymní pisatel nechce řešit mailem nebo přes soukromé zprávy, ale zde veřejně, tak musíme i my veřejně.

S některými lidmi jsme to dohadování již vzdali, protože někteří jsou zřejmě profesionální hateři a poloprofesionální kritici (nejen naší) firmy :-). Všichni ti kritici (všeho možného) jsou vždy lidé, kteří toho "hodně v životě dokázali a všemu rozumí". Podle toho tady webdeal vypadá a podle toho je tady atmosféra (to se netýká jen naší firmy).

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
Vaše zdravá agresivita stoupá argumenty docházejí tak mě obvinujete ze lži.

Já jsem si napsal svůj názor do svého topicu, vy (jak je Vašim pravidlem a jste s tím v diskuzích již známí) jste reagovali výmluvami a záměrným překrucováním a směrováním diskuze jinam nakonec jste přesunuli celou věc do roviny, ve které se nyní nachází.

To k vašim výlevům mimo dotaz.

Děkuji za Vaši odpověd týkající se cizí emailové adresy.

znova se ptám proč posíláte emaily cizím lidem já se neptám kolik jsem jich dostal já a vůbec mě nezajímají Vaše soukromé zprávy.
Proč jsem také již vysvětlil.


Žádnou cizí emailovou adresu jsem zde neuvedl.
Obtěžovali jste zákazníka s věcí, s kterou nemá nic společného.

wedos píše:
To jsme tedy v očekávání, jak to bude s omluvou :-) Vysvětlili jsme to dost jasně. V žádných datech se "nehrabeme", ale pouze jsme si prošli chatovou a mailovou komunikaci s našimi zákazníky.

Toto je ukázka Vaši pr politiky druhé tváře, procházením chatové a emailové komunikace jste cizí emailovou adresu zjistit nemohli ona totiž neni aktivní ke komunikaci nikde uvedná ani ve whois ani v administarci, google ji nezná. Je k mání pouze po rozkliknutí doménové jmena v emailových shránkách v administraci hostingu.

Pokud chcete omluvu a vysvětlíte mi jak jste k emailu přišly nemám problém

Ohledně podpory, jelikož vím, že je to náročná práce vyhovět a poradit a nechci házet všechny do jednoho pytle za to, že jsem nazval podporu wedosu arogantní (pokud to považujete za urážku a znáte význam slova není urážlivý) se omlouvám.

Omluva podpoře Wedosu
Všeobecně podpora wedosu není arogantní pouze se místy vyskytují jedinci s nadměrně silným egem, kteří pod stresem reagují jinak.
V každém případu se omlouvám všem pracovníků podpory Wedosu.


wedos píše:
My? Ne. To Vy jste se zamotal od počátku. Nějak jste stále nevysvětlil například tu agresivní podporu...


Píšeme pravdu! Nemáme důvod si vymýšlet a lhát. Lže tady někdo jiný a nezlobte se, ale zamotal jste se do toho docela dobře.
Tak aby bylo jasno. Zopakujeme si to.
Dostal jste od nás 3 maily.
2 na jednu adresu - první 06.06.14 07:48 (trochu jiný než byl zveřejněn a byla tam návrh na pomoc a řešení jakéhokoliv problému) a druhý 06.06.14 16:43 (ten jež jste zde zveřejnil) na adresu, která byla kontaktní u chatu, který jsme zde zveřejnili. Tato adresa nemá v zákaznickém účtu tu doménu, kterou zde stále opakujete. Tuto adresu jsme našli podle chatu, který jsme zde dali a podle kterého jsme usoudili, že to psala stejná osoba (jako toto vlákno).
1 mail na jinou adresu - 06.06.14 16:44 a to na adresu, která má v zákaznickém účtě doménu wellnesstipy.cz, kterou jste zde zveřejnil sám 06.06.2014 12:39.
Pokud kontaktujeme zákazníka s tím, že měl problém a chceme mu nabídnout pomoc, tak to není nevyžádaná pošta..., ale to už vážně zacházíte daleko a skutečně plácáte a snažíte se ze svých pohádek nějak dostat. Nezlobte se, ale jinak to napsat nejde.


Tady ve fóru nemáte v profilu ani jméno, ani příjmení a ani žádnou další informaci, která by jasně ukázala kdo jste. Takže jste anonymní. Na soukromé zprávy jste nereagoval, na maily také ne. Takže jste anonymní. Pokud tvrdíte, že jsme maily poslali třetím osobám (majitelům účtů u nás), tak to také nejste vy a jste stále anonymní. Stále nevíme s kým máme tu čest...

IMAP funguje 80.000 jiným zákazníkům a bez toho, aniž napíšete jaký máte problém, tak nemůžeme pomoci. Namísto toho jste začal s "sh.." urážkami a obviňováním z arogantní podpory...
Chtěli jsme Vám pomoci. Ještě než vzniklo toto vlákno. Chtěli jsme pomoci i při tomto vlákně a chceme pomoci i kdykoliv do budoucna. Bohužel, když nechcete, tak se nedá pomáhat.


To nebyla výhrůžka, ale konstatování toho, že se budeme bránit. Začal jste nás urážet a my si to líbit nenecháme. Chápete to? Budeme tady vysvětlovat všechny vaše pohádky a věci věci kterých se motáte (například maily).


Vidíte. Nelžeme. Na rozdíl od Vás. Doslova a do písmene.


Jak bylo uvedeno, tak 2 maily byly poslané na jiný mail a to na mail, který je veden jako zákaznický u chatu, který jste s námi navázal a který jste zcela arogantně ukončil (ať použiji Vaše slova :-) ) a to i přes slušnou nabídku, že problém budeme řešit.
Ten chat nebyl problém najít, protože za den máme tak 200-300 chatů, které jsou tříděné podle oddělení a tak jich projdete pár a pročtete co lidé píší a vidíte jak je to. Najdete tam jedinou stížnost (za celý den), že si někdo stěžoval na mail. Na e-mail u tohoto chatu jsme psali. Nehledejte to v žádnou záhadu a nesnažte se nás z něčeho obvinit.


Je to pravda a nemáme důvod si nic vymýšlet. Jediný, kdo si tady vymýšlí jste zatím Vy. Arogantní podpora, 10 výpadků (přitom u nás jste psal 5 a hlásil k nám 1) a urážení o "sh.." službách a nakonec, když jste se v tom zamotal, tak tady kritizujete procházení zákaznických dat, rozesílání nevyžádané pošty apod.


Neděláme. Zatím to vypadá tak, že si legraci děláte Vy, protože si stačí projít všechna výše uvedená tvrzení a dát si je do logických souvislostí a uvidíte, kdo tady lže a kdo se v tom zamotal. Urážet se však nenecháme.


To jsme tedy v očekávání, jak to bude s omluvou :-) Vysvětlili jsme to dost jasně. V žádných datech se "nehrabeme", ale pouze jsme si prošli chatovou a mailovou komunikaci s našimi zákazníky.

A až budete dávat omluvu, tak se omluvte za tu aroganci té podpory a další věci, které jste nepravdivě napsal...

Dál už toto vlákno nemá smysl. Z naší strany bylo sděleno vše potřebné a ničím jsme se neprovinili, ale naopak jsme chtěli zákazníkovi pomoci s tím, že měl pocit, že mu něco nejde.

ra7
WD Trader: 4.67/5

Příspěvky: 13
Registrace: 26.02.2012
Prečítal som to tu všetko...

wico: na čo ešte čakáš? - odíď ku konkurencii! Aký iný dôvod potrebuješ, vyplakávanie je zbytočné...

wedos: musíte mať naozaj pevné nervy s takými zákazníkmi...

wladass: keby sa o mňa takto zaujímal poskytovateľ webhostingu inde na "nejakom" fóre... Proste som si to musel prečítať a zaujalo ma to. Nie je to totiž zjavne súkromnej povahy...

wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
Děkujeme za snad již poslední příspěvek k tématu.
wico píše:
Vaše zdravá agresivita stoupá argumenty docházejí tak mě obvinujete ze lži.

My jsme jasně ukázali, že naše podpora nebyla agresivní, nabídli jsme pomoc a chtěli jsme (a chceme) situaci řešit.

wico píše:
Já jsem si napsal svůj názor do svého topicu, vy (jak je Vašim pravidlem a jste s tím v diskuzích již známí) jste reagovali výmluvami a záměrným překrucováním a směrováním diskuze jinam nakonec jste přesunuli celou věc do roviny, ve které se nyní nachází.

Víte, ani Vy byste se nenechal urážet někým takhle anonymně a ještě k tomu křivě. Takže byste se také bránil. To jsme udělali my.
Nic nepřekrucujeme a nic nikam nesměřujeme. Vysvětlujeme to, co jste začal Vy.

wico píše:
To k vašim výlevům mimo dotaz.

Nic z naší strany nebylo mimo dotaz. S obviňováním jste si začal Vy. Arogance, "sh..", 10x problém a další věci ("hrabání se v datech", zasílání nevyžádané pošty).

wico píše:
Děkuji za Vaši odpověd týkající se cizí emailové adresy.

Z toho je jasně vysvětleno jak jsme postupovali a z našeho pohledu to nebyla cizí mailová adresa, ale mailová adresa našeho zákazníka, který si stěžoval. První mailová adresa v chatu a druhá podle domény, kterou jste uvedl zde na fóru.

wico píše:
znova se ptám proč posíláte emaily cizím lidem já se neptám kolik jsem jich dostal já a vůbec mě nezajímají Vaše soukromé zprávy.
Proč jsem také již vysvětlil.

Žádnou zprávu jsme neposlali cizím lidem, ale našim zákazníkům, kteří mají u nás kontaktní mail a měli nějaký problém. Nedělejte z nás obludu a nějakého škůdce. Vzhledem k Vaší anonymitě je spíše záhadou, jak jste se k mailům dostal Vy a za koho tady vlastně jednáte. Pokud tedy nejste ten, kdo nás kontaktoval, tak nejste ani náš zákazník... My jsme byli v kontakt pouze s našimi klienty.

wico píše:
Žádnou cizí emailovou adresu jsem zde neuvedl.
Obtěžovali jste zákazníka s věcí, s kterou nemá nic společného.

Zákazník má společného to, že z jeho zákaznického účtu byl odeslán chat s problémem, který jsme chtěli řešit.
Už to konečně chápete? Pokud ne, tak to skutečně vezměte krok za krokem logicky.

wico píše:
Toto je ukázka Vaši pr politiky druhé tváře, procházením chatové a emailové komunikace jste cizí emailovou adresu zjistit nemohli ona totiž neni aktivní ke komunikaci nikde uvedná ani ve whois ani v administarci, google ji nezná. Je k mání pouze po rozkliknutí doménové jmena v emailových shránkách v administraci hostingu.

Žádná druhá tvář. Chaty a maily normálně kontrolujeme pravidelně (náš vedoucí zákaznické podpory). V této souvislosti (s tímto vláknem) jsme si našli i Váš chat.
Nejedná se o žádnou cizí mailovou adresu a už to neopakujte! Použili jsme mailové adresy,které má zákazník jako přihlašovací (a kontaktní) u zákaznického účtu.
Nechte už, prosím, toho trapného lhaní a zamotávání se.

wico píše:
Pokud chcete omluvu a vysvětlíte mi jak jste k emailu přišly nemám problém

Vysvětlili jsme to. Tak už dejte pokoj. Nezlobte se, ale chováte se jako malé dítě. Pokud budete chtít, tak tady zveřejníme více informací o obou zákaznických účtech (samozřejmě s ohledem na ochranu osobních údajů).

wico píše:
Ohledně podpory, jelikož vím, že je to náročná práce vyhovět a poradit a nechci házet všechny do jednoho pytle za to, že jsem nazval podporu wedosu arogantní (pokud to považujete za urážku a znáte význam slova není urážlivý) se omlouvám.

Děkujeme za omluvu. Práce je to opravdu náročná, ale žádný člověk u nás ve firmě by si nedovolil být arogantní vůči zákazníkům. To by byl jeho konec ve firmě během minuty.

Jen na vysvětlení slova arogantní (neznáte asi jeho význam):
http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/arogantni
pyšný, namyšlený, nadutý, svévolný, nadřazený, domýšlivý, nedoceňující a přehlížející ostatní lidi

Přesně tak jste se zachoval Vy v chatu a to nejen v tom, který je zde zveřejněn.
wico píše:
Omluva podpoře Wedosu
Všeobecně podpora wedosu není arogantní pouze se místy vyskytují jedinci s nadměrně silným egem, kteří pod stresem reagují jinak.
V každém případu se omlouvám všem pracovníků podpory Wedosu.

Uveďte konkrétní příklad nebo raději ne, protože jinak tohle už nikdy neukončíme... Jak jsme napsali - podpora si nic takového dovolit nemůže. Na to jsme skutečně citlivější, než je v kraji zvykem.

Pokud jde o tuto debatu, tak tady nejde o stres, ale o to, že je potřeba vysvětlit druhou stránku věci a nejen Vaše tvrzení.
My jsme nic neporušili. Podpora jednala slušně a vstřícně a chtěli jsme a chceme pomoci.

Stop. Konec. Vše řečeno. Krásný den. Zbytečná diskuze.

Otakar Pěnkava

Administrátor
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2707
Registrace: 15.10.2010
Diskuzi zamykám. Pokud bude chtít autor diskuze nebo někdo jiný v ní pokračovat, prosím napište mi a doložte důkazy.
Diskuzi, kdy jedna strana tvrdí, že něco nefunguje a když se jí protistrana zeptá, tak se s ní nechce bavit a přitom se tu rozepisuje s ní na x stran tu nechci. Nikam to nevede.

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se