Aktuální události

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
O5 nejde IMAP u WEDOSU po miliontý o tom víme a omlouváme se
Neverending SHIT

Wladass
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.43/5

Příspěvky: 2134
Registrace: 13.09.2011
Už by si lidi mohli uvědomit, že se nevyplatí šetřit.

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
to máš pravdu mě už to přestalo bavit právě dnes
jsem u wedosu od začátku a dříve takovéto základní věci fungovali bez problému pokud by to bylo jednou ok, ale to je snad už po 10 v tomto roce
drzá ingnorantní a znavená podpora tomu dává jen korunu

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
Co na to říci, prostě česká hostingová "jednička" :-).
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
wico píše:
O5 nejde IMAP u WEDOSU po miliontý o tom víme a omlouváme se
Neverending SHIT

Můžete specifikovat co Vám nešlo nebo nejde? Žádný problém s mailservery jsme dnes neevidovali a to ani naším monitorováním, tak ani nikdo ze zákazníků nic nehlásil.

Dohledali jsme pouze jeden chat, který je možná ten Váš:
05.06.2014 15:12:39 client
05.06.2014 15:13:05 operator Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
05.06.2014 15:13:11 client dobrý den imap po me chce nová hesla k emailům
05.06.2014 15:14:45 operator o jakou se jedná službu?
05.06.2014 15:15:01 client o všechny emaily
05.06.2014 15:15:10 client nejde nikde
05.06.2014 15:16:09 operator A o jakou se jedná doménu?
05.06.2014 15:16:44 client pořád něco u Vás už mě to leze na nervy s IMAP protokolem to je už nejmín v tomto roce po 5
05.06.2014 15:17:16 client jdu jinam hostovat
05.06.2014 15:17:21 close client

Poznámka:
Tento chat je jedinou dnešní zprávou od klienta, která se týká nějaké nefunkčnosti mailu u nás a proto jsme to dohledali. Více zpráv dnes nepřišlo a to u nás má maily přes 80.000 domén. Nevíme tedy to, zda je to zpráva od Vás. Zveřejnění tedy nevadí ničemu... a je to jen pro vysvětlení a dokreslení údajné arogance naší podpory.

wico píše:
to máš pravdu mě už to přestalo bavit právě dnes
jsem u wedosu od začátku a dříve takovéto základní věci fungovali bez problému pokud by to bylo jednou ok, ale to je snad už po 10 v tomto roce
drzá ingnorantní a znavená podpora tomu dává jen korunu


Nevidím tam nikde problém s tím, že by byla podpora arogantní a zároveň opakuji, že žádný problém s poštou nebyl.

Je skutečně krásné, že tady máte lidi, kteří Vám "přikyvují" a neznají tu druhou stranu... a tak pokud výše uvedená komunikace byla Vaše, tak u nás tvrdíte, že problém je již popáté a zde si přidáte, že podesáté... A smutné na tom je to, že dnes skutečně žádný problém nebyl...

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
Tady by slušel ten pestrý banner... sorry, já musel... :)

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
Moc dobře o problému víte a stejně tak víte, že to není poprvé jen si tady zase již klasicky wedosácky blábolíte.
Nakonec rozfákaný IMAP jednou s omluvou přiznala i podpora, problém se, ale opakuje, proč to víte jen vy a mě je to jedno já na toto nemám čas ani náladu koukat se na okno IMAP chce nové heslo a s email doménami jdu jinam.

wedos píše:
Můžete specifikovat co Vám nešlo nebo nejde? Žádný problém s mailservery jsme dnes neevidovali a to ani naším monitorováním, tak ani nikdo ze zákazníků nic nehlásil.

Dohledali jsme pouze jeden chat, který je možná ten Váš:
05.06.2014 15:12:39 client
05.06.2014 15:13:05 operator Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
05.06.2014 15:13:11 client dobrý den imap po me chce nová hesla k emailům
05.06.2014 15:14:45 operator o jakou se jedná službu?
05.06.2014 15:15:01 client o všechny emaily
05.06.2014 15:15:10 client nejde nikde
05.06.2014 15:16:09 operator A o jakou se jedná doménu?
05.06.2014 15:16:44 client pořád něco u Vás už mě to leze na nervy s IMAP protokolem to je už nejmín v tomto roce po 5
05.06.2014 15:17:16 client jdu jinam hostovat
05.06.2014 15:17:21 close client

Poznámka:
Tento chat je jedinou dnešní zprávou od klienta, která se týká nějaké nefunkčnosti mailu u nás a proto jsme to dohledali. Více zpráv dnes nepřišlo a to u nás má maily přes 80.000 domén. Nevíme tedy to, zda je to zpráva od Vás. Zveřejnění tedy nevadí ničemu... a je to jen pro vysvětlení a dokreslení údajné arogance naší podpory.



Nevidím tam nikde problém s tím, že by byla podpora arogantní a zároveň opakuji, že žádný problém s poštou nebyl.

Je skutečně krásné, že tady máte lidi, kteří Vám "přikyvují" a neznají tu druhou stranu... a tak pokud výše uvedená komunikace byla Vaše, tak u nás tvrdíte, že problém je již popáté a zde si přidáte, že podesáté... A smutné na tom je to, že dnes skutečně žádný problém nebyl...

wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
wico píše:
Moc dobře o problému víte a stejně tak víte, že to není poprvé jen si tady zase již klasicky wedosácky blábolíte.
Nakonec rozfákaný IMAP jednou s omluvou přiznala i podpora, problém se, ale opakuje, proč to víte jen vy a mě je to jedno já na toto nemám čas ani náladu koukat se na okno IMAP chce nové heslo a s email doménami jdu jinam.

Napište, prosím, soukromou zprávu, abychom věděli o co jde. Pokud jde skutečně o tuto komunikaci, tak ta byla ze strany zákazníka ukončena a určitě tam nešlo o nějaké přiznání nějaké chyby nebo nějaké blábolení nebo aroganci podpory. Nikdo jiný nás včera (ohledně problémů s poštou) přes mail nebo chat nekontaktoval. Takže tam ani nikde nezaznělo nic jiného... Pokud máme s nějakou službou problém, tak ji přiznáme a řešíme.

Pojďme to řešit přes soukromou zprávu. Děkuji.

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
Nevím co chcete řešit přes soukromou zprávu já to mám vyřešené a uzavřené.
Diskutovat s Vámi nebo řešit (nevím co v tomto případu) považuji za promarněný čas
Za sebe uzavírám.

wedos píše:
Napište, prosím, soukromou zprávu, abychom věděli o co jde. Pokud jde skutečně o tuto komunikaci, tak ta byla ze strany zákazníka ukončena a určitě tam nešlo o nějaké přiznání nějaké chyby nebo nějaké blábolení nebo aroganci podpory. Nikdo jiný nás včera (ohledně problémů s poštou) přes mail nebo chat nekontaktoval. Takže tam ani nikde nezaznělo nic jiného... Pokud máme s nějakou službou problém, tak ji přiznáme a řešíme.

Pojďme to řešit přes soukromou zprávu. Děkuji.

wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
wico píše:
Nevím co chcete řešit přes soukromou zprávu já to mám vyřešené a uzavřené.
Diskutovat s Vámi nebo řešit (nevím co v tomto případu) považuji za promarněný čas
Za sebe uzavírám.

Vaše přání respektujeme, ale pokud to nechcete řešit (stejně jako ve včerejším chatu a v předchozích), tak se nikam nedostaneme...
Pokud změníte názor, tak se ozvěte. Jsme připraveni Vám pomoci.

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
To nelze nechat bez odpovědi, záměrně překrucujete to co je napsáno což je Vaše známá PR specialita z diskusních fór..
Pravděpodobně trpíte alibistickým syndromem a díky tomu se pomalu dostáváte na hranici veřejného lhaní.

Navíc mě zbytečně zatěžuje, když pan Grill posílá v souvislosti s tímto vláknem emaily lidem, kteří které s tímto nemají nic společného.
Email jste si našli zde na webdealu podle mé aukce minisite wellnesstipy.cz u Vás v administraci, jde o zákazníka, který vůbec neví o co jde, takže se tam asi hrabete v datech jak se Vám zlíbí..

Nechci věc řešit z důvodu, že není co řešit.
Názor na tuto věc měnit nepotřebuji, vychází z mé praxe u Vás.
Pomohl jsem si sám přesunuji domény u, kterých potřebuji spolehlivé emailové řešení jinam


wedos píše:
Vaše přání respektujeme, ale pokud to nechcete řešit (stejně jako ve včerejším chatu a v předchozích), tak se nikam nedostaneme...
Pokud změníte názor, tak se ozvěte. Jsme připraveni Vám pomoci.

wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
Věřte, že nemáme zapotřebí se nechat urážet a nepravdivě obviňovat.

wico píše:
To nelze nechat bez odpovědi, záměrně překrucujete to co je napsáno což je Vaše známá PR specialita z diskusních fór..
Pravděpodobně trpíte alibistickým syndromem a díky tomu se pomalu dostáváte na hranici veřejného lhaní.

Slušně se snažíme situaci řešit. Určitě si nenechám líbit to, že někdo označuje naši podporu za arogantní a přitom zřejmě píše chat, který zde byl zveřejněn. Kolegové chtěli situaci řešit a chtěli vědět, co Vám přesně nejde. Vaše reakce je výše... Určitě jsme nebyli arogantní my.

wico píše:
Navíc mě zbytečně zatěžuje, když pan Grill posílá v souvislosti s tímto vláknem emaily lidem, kteří které s tímto nemají nic společného.

U WEDOS jde všem o spokojené zákazníky a tak jste dostal dotaz na to, jaký byl problém a jak můžeme pomoci. Pokud to řešit nechcete, tak to skutečně nepomůžeme, ale potom nás neurážejte v diskuzi a neobviňujte z arogance a problémů.

wico píše:
Email jste si našli zde na webdealu podle mé aukce minisite wellnesstipy.cz u Vás v administraci, jde o zákazníka, který vůbec neví o co jde, takže se tam asi hrabete v datech jak se Vám zlíbí..

Našli jsme to podle toho, že včera byl jeden požadavek na problém s maily. A shodou okolností v cca stejnou dobu jako tohle vlákno a cca stejný slovník. Naštvaný zákazník, který podpoře neřekne co má za problém a ukončí chat a v chatu napíše, že nám něco nejde již 5x... a v diskuzi se objeví totéž a jen s tím, to je 10x a že naše podpora je arogantní.
Nebylo těžké to najít. Na to nemusí být člověk detektiv. Mimochodem Váš včerejší chat (zde zveřejněný) byl ze zcela jiného účtu, než výše uvedená doména. Takže tímto jsme na to přijít nemohli...

Je od Vás velmi nehezké obvinit nás z toho, že se "hrabeme v datech", jak se nám zlíbí. Tohle je bohužel trochu za hranicí urážek ve stylu "arogantní podpora"...

wico píše:
Nechci věc řešit z důvodu, že není co řešit.
Názor na tuto věc měnit nepotřebuji, vychází z mé praxe u Vás.
Pomohl jsem si sám přesunuji domény u, kterých potřebuji spolehlivé emailové řešení jinam

Rádi bychom Vám pomohli a rádi bychom s Vámi situaci řešili. Bohužel takhle asi nic nevyřešíme. Na soukromé zprávy nereagujete, na mail také ne a namísto toho "ventilujete" své pocity a špatné nálady zde. Nic z toho však nevede k vyřešení.

Pojďme situaci řešit. Kolegové se budou Vašemu problému věnovat a projdou logy a uvidíme, kde je problém. Jedině tak se to dá vyřešit. Ne nějakou diskuzí a překrucováním faktů a obviňováním nás z arogance a nefunkčnosti.

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
Myslíte si, že by se ozývali lidé, kterým vše jde jak má? Jednoduchá otázka, že? To že někdo píše, že služba nejde nebo nešla může být zakořeněna buďto ze strany provozovatele hostingu nebo ze strany nastavení provozujícího své služby. Jde, nejde? Věřte, že je na 75% chyba ze strany Wedosu. Už jen proto, že je on poskytovatel.

wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
Kohy píše:
Myslíte si, že by se ozývali lidé, kterým vše jde jak má? Jednoduchá otázka, že? To že někdo píše, že služba nejde nebo nešla může být zakořeněna buďto ze strany provozovatele hostingu nebo ze strany nastavení provozujícího své služby. Jde, nejde? Věřte, že je na 75% chyba ze strany Wedosu. Už jen proto, že je on poskytovatel.

Ano, je možné, že může jít o chybu na naší straně, ale také nemusí a může to být chyba na cestě nebo u koncového uživatele. V každém případě jsme chtěli a chceme jakýkoliv problém řešit, abychom ho buď vyřešili nebo vyloučili to, že to je u nás...
Určitě jsme nejednali arogantně...

Maily u nás má přes 80.000 domén a tak je velká pravděpodobnost, že by se s podobným problémem ozvalo více klientů. Přesto se problémem chceme zabývat a chceme prohledávat (nemalé) logy a věnovat tomu čas. Namísto toho tady čteme, že máme arogantní podporu a že procházíme zákazníkům data... Arogantní jsme nebyli my... Data neprocházíme, protože je jich u nás několik PB a tak to není ani lidsky možné zvládnout.
Na to se snad dá napsat jen to, že bohužel občas lidé mají potřebu své špatné nálady ventilovat na fóru, kde jsou (občas) přikyvující hateři, kteří si nevidí na špičku nosu :-) . Ta anonymita internetu dává mnoha lidem sílu přikrášlovat, zveličovat, kritizovat, přehánět a urážet...

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
Já nemám potřebu s Vámi tuto věc řešit už jsem to psal, řešil jsem kdysi dávno na podpoře, kde na můj dotaz odpověděl Vás zaměstnance přibližně takto „ano o problému víme, je to nepříjemné omlouváme se“
Ok beru to v pořádku věc neřeším dobrá odpověď.
Časem se problém opakoval několikrát, až do dnešního dne kdy to bylo naposledy.
Problém s emaily nebyl poprvé to jsem psal také z toho vychází má zkušenost, nic jste s tím neudělali nápravu jste nesjednali věc nevyřešili problém se stále se opakuje. Věc úmyslně překrucujete a dáváte do úplně jiné roviny.
Řešení je jednoduché vybrat jiného poskytovatele u té služby, kde využívám aktivně emailovou komunikaci..
Pokud jste přesvědčeni, že jsem Vás urazil neprávem obvinil, nezbude Vám nic jiného než se obrátit na příslušné orgány je to Vaše právo.
Přestaňte prosím posílat Vaše emaily lidem, kteří s tím nemají vůbec nic společné a ani nevědí co je to IMAP.
Děkuji

wedos píše:
Věřte, že nemáme zapotřebí se nechat urážet a nepravdivě obviňovat.


Slušně se snažíme situaci řešit. Určitě si nenechám líbit to, že někdo označuje naši podporu za arogantní a přitom zřejmě píše chat, který zde byl zveřejněn. Kolegové chtěli situaci řešit a chtěli vědět, co Vám přesně nejde. Vaše reakce je výše... Určitě jsme nebyli arogantní my.


U WEDOS jde všem o spokojené zákazníky a tak jste dostal dotaz na to, jaký byl problém a jak můžeme pomoci. Pokud to řešit nechcete, tak to skutečně nepomůžeme, ale potom nás neurážejte v diskuzi a neobviňujte z arogance a problémů.


Našli jsme to podle toho, že včera byl jeden požadavek na problém s maily. A shodou okolností v cca stejnou dobu jako tohle vlákno a cca stejný slovník. Naštvaný zákazník, který podpoře neřekne co má za problém a ukončí chat a v chatu napíše, že nám něco nejde již 5x... a v diskuzi se objeví totéž a jen s tím, to je 10x a že naše podpora je arogantní.
Nebylo těžké to najít. Na to nemusí být člověk detektiv. Mimochodem Váš včerejší chat (zde zveřejněný) byl ze zcela jiného účtu, než výše uvedená doména. Takže tímto jsme na to přijít nemohli...

Je od Vás velmi nehezké obvinit nás z toho, že se "hrabeme v datech", jak se nám zlíbí. Tohle je bohužel trochu za hranicí urážek ve stylu "arogantní podpora"...


Rádi bychom Vám pomohli a rádi bychom s Vámi situaci řešili. Bohužel takhle asi nic nevyřešíme. Na soukromé zprávy nereagujete, na mail také ne a namísto toho "ventilujete" své pocity a špatné nálady zde. Nic z toho však nevede k vyřešení.

Pojďme situaci řešit. Kolegové se budou Vašemu problému věnovat a projdou logy a uvidíme, kde je problém. Jedině tak se to dá vyřešit. Ne nějakou diskuzí a překrucováním faktů a obviňováním nás z arogance a nefunkčnosti.

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
wedos: To, že nikdo nic nehlásil znamená, že vše jede jak má? To snad nemyslíte vážně. Tím bych se z vaší strany určitě nechlubil a nezanášel do konverzace. Je to jednoduché, tak jako tak budete prohrávající vy, váš hosting a vaše služby. Také by mě zajímalo, co je na internetu anonymní, v téhle době, kdy jde dohledat i rodokmen celé rodiny. Anonymní bylo vaše vyjádření o opakovaném výpadku, tak maximálně.

wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
WICO
Vše již bylo řečeno. Už se nebudeme opakovat. Jsme k dispozici kdykoliv Vám pomoci.

Kohy
Četl jste prosím tu komunikaci??? My jsme pomoc nabízeli a nabízíme stále. Jen jsme napsali, že nikdo jiný problém nehlásil, ale také jsme napsali, že se tím chceme zabývat. Pokud však druhá strana nechce, tak víc udělat nemůžeme...
Internet je anonymní a mnoho diskuzních fór díky tomu žije. Nevíte s kým si píšete a co se vlastně řeší...

Co se týká našeho problému před 14 dny, tak nic anonymního nebylo. Vyjádřili jsme se k tomu několikrát a potom 2x pomocí článku a to je dostatečné. Problém byl. Omluvili jsme se. Poučili. V tomto jsme zcela otevření. Od počátku nic netajíme a ke všem problémům se stavíme čelem. I tady uživateli jsme chtěli pomoci. Jeho "zájem" o řešení je vidět z chatové komunikace.

Tímto by mohlo být toto vlákno uzavřené.

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
wedos píše:
WICO
Vše již bylo řečeno. Už se nebudeme opakovat. Jsme k dispozici kdykoliv Vám pomoci.

Kohy
Četl jste prosím tu komunikaci??? My jsme pomoc nabízeli a nabízíme stále. Jen jsme napsali, že nikdo jiný problém nehlásil, ale také jsme napsali, že se tím chceme zabývat. Pokud však druhá strana nechce, tak víc udělat nemůžeme...
Internet je anonymní a mnoho diskuzních fór díky tomu žije. Nevíte s kým si píšete a co se vlastně řeší...

Co se týká našeho problému před 14 dny, tak nic anonymního nebylo. Vyjádřili jsme se k tomu několikrát a potom 2x pomocí článku a to je dostatečné. Problém byl. Omluvili jsme se. Poučili. V tomto jsme zcela otevření. Od počátku nic netajíme a ke všem problémům se stavíme čelem. I tady uživateli jsme chtěli pomoci. Jeho "zájem" o řešení je vidět z chatové komunikace.

Tímto by mohlo být toto vlákno uzavřené.


Prosím, můžete mi ještě odpovědět na tuto otázku? To, že nikdo nic nehlásil znamená, že vše jede jak má?

wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
Kohy píše:

Tohle přeci netvrdíme a netvrdili jsme. Napsali jsme, že nikdo jiný (z 80.000 jiných uživatelů mailserveru) nic nehlásil. K tomu jsme napsali tohle:
Ano, je možné, že může jít o chybu na naší straně, ale také nemusí a může to být chyba na cestě nebo u koncového uživatele. V každém případě jsme chtěli a chceme jakýkoliv problém řešit, abychom ho buď vyřešili nebo vyloučili to, že to je u nás...


Nezlobte se, ale občas si tady člověk přijde, že lidé na druhém konci drátu nečtou nebo jaksi chybí souvislosti a logické myšlení... To je stejné i s tím založením vlákna a chutí něco řešit. Jsme označení "sprostým" slovem a k tomu, že jsme arogantní, ale z naší strany arogance nebyla. Z naší strany byla chuť to řešit. Namísto toho je každý náš krok kritizován...

Zbytečně se tady debatuje a není o čem...

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
Cituji wedos: Žádný problém s mailservery jsme dnes neevidovali a to ani naším monitorováním, tak ani nikdo ze zákazníků nic nehlásil.

Z toho jsem pochopil, že tedy vše jede jak má a proto se ptám... To, že nikdo nic nehlásil znamená, že vše jede jak má? Pokud odpovíte ano, konverzace je opravdu bezpředmětná, ale z vaší strany. Ano či ne? Nechci od vás sloh, odpovězte jedním slovem. Pak možná pochopíte, kam mířím. Já se nezlobím, zlobit by jste se měli sami na sebe.

wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
Kohy píše:
Cituji wedos: Žádný problém s mailservery jsme dnes neevidovali a to ani naším monitorováním, tak ani nikdo ze zákazníků nic nehlásil.

Z toho jsem pochopil, že tedy vše jede jak má a proto se ptám... To, že nikdo nic nehlásil znamená, že vše jede jak má? Pokud odpovíte ano, konverzace je opravdu bezpředmětná, ale z vaší strany. Ano či ne? Nechci od vás sloh, odpovězte jedním slovem. Pak možná pochopíte, kam mířím.

Nezlobte se, ale tohle je zbytečné...
My jsme nenapsali nic jiného, než to co jsme napsali. To neznamená nic v tom smyslu, že na 100% nemůže být chyba u nás a proto jsme to také řešili a chtěli řešit, abychom buď chybu vyřešili nebo vyloučili, že je u nás...
Napsali, jsme pouze to, že nám nikdo jiný nic nehlásil. Tečka! Takže je velká pravděpodobnost, že chyba není u nás. Z 80.000 jiných klientů by se asi někdo ozval také. Ale i přesto jsme to chtěli řešit a to jak na chatu, tak tady ve fóru, tak i mailem, tak i přes soukromou zprávu... Víc udělat nemůžeme... Rozumíme si konečně?

Ztrácíme zbytečně čas. Život je krátký na to, abychom se tady učili základy logiky a logického myšlení a k tomu jsme tady plácali a hatovali... :-)

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
wedos: Je to zbytečné, to máte pravdu. Opět kolem horké kaše, odpovědi jsem se nedočkal. Odpovím si za vás. To, že se zeptám, je hate? Ups, jak daleko ještě můžete zajít... to by mě tedy zajímalo. Víte, jak se zachová kvalitní hosting? Ano, chyba je u nás. Nebudete přece zákazníkovi říkat, že je debil, že si něco neumí nastavit, ne?

wedos
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 180
Registrace: 02.01.2011
Kohy píše:
wedos: Je to zbytečné, to máte pravdu. Opět kolem horké kaše, odpovědi jsem se nedočkal. Odpovím si za vás. To, že se zeptám, je hate? Ups, jak daleko ještě můžete zajít... to by mě tedy zajímalo. Víte, jak se zachová kvalitní hosting? Ano, chyba je u nás. Nebudete přece zákazníkovi říkat, že je debil, že si něco neumí nastavit, ne?

My jsme někde něco takového napsali? My jsme se tak chovali? My jsme mu nechtěli pomoci? Nezlobte se, ale jste asi zaslepen tím nádechem tohoto vlákna nebo nádechem jiných vláken zde na webdeal, která se nás týkají (třeba o našich bannerech apod.) :-) .

Opravdu se nechápeme... Takže kvalitní hosting se pozná podle toho, že o něm může zákazník psát, že to je "sh.." a nepravdivě tvrdit, že je tam arogantní podpora? A přitom je to celé trochu jinak... Ne, tohle není o tom.

Jestli jste četl celou diskuzi, tak jste viděl, že jsme se snažili zákazníkovi pomoci. Nikde nezaznělo to, že chyba musí být u něho. Nikde nezaznělo to, že mu nechceme pomoci... A to jak v chatu, mailu, přes soukromé zprávy a i zde...

Domnívám se, že jsme se snažili celou dobu vyjít maximálně vstříc. Pochybuji, že by někdo trávil tolik času ve zbytečné diskuzi s člověkem, který uráží a nechce věc řešit. Pochybuji, že by se někdo snažil věc řešit přes soukromé zprávy a přes maily apod.

Tato debata je skutečně zbytečná.

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
Na WebDealu si tykáme. :-)

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
Píšu opět stejnou věc tak jako vy zde omíláte stále dokola své vytvořené polopravdy.
Nemám zájem s Vámi věc řešit a to z toho důvodu, že jste přislíbili nápravu již několikrát minimálně 6 měsíců zpět a problém jste nevyřešili stále se opakuje.
Řešení je pro mě logické využít služeb jiného hostera.

To samozřejmě vysvětluje i to, že v tomto případu nemám zájem odpovídat na Vaše soukromé zprávy
Znovu se opakuji tuto věc jsem si vyřešil a od Vás řešení nepotřebuji slíbili jste nápravu několikrát a nic jste neudělali a neni na Vás V této věci (IMAP) prostě spolehnutí.
Doplním k technickým věcem, které zde byli zmíněny nastavit poštovního klienta zvládnu nakonec na to máte i pěkný návod ve Vašem helpu

Rád bych Vás požádal pokud máte zájem vysvětlit záhadu.

Jakým způsobem se dostal email od p. Grilla do emailové schránky firmy, který s tímto nemá nic společného.
Náhodou:) se jedná o firmu, která má svůj hosting u Vás v účtu, který je svázán s doménou wellnesstipy.cz, kterou nabízím zde v aukci.
Rád se Vám případně omluvím za to že jsem naspal (.. takže se tam asi hrabete v datech jak se Vám zlíbí..)

Obrázek

wedos píše:
Domnívám se, že jsme se snažili celou dobu vyjít maximálně vstříc. Pochybuji, že by někdo trávil tolik času ve zbytečné diskuzi s člověkem, který uráží a nechce věc řešit. Pochybuji, že by se někdo snažil věc řešit přes soukromé zprávy a přes maily apod.

Tato debata je skutečně zbytečná.

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se