E-shopy

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Dobrý den,

rád bych se s Vámi poradil. Brzy spustím novou verzi webu plysacci.cz, která bude modernější a celkově nákladnější a lepší, než ten paskvil, co tam je teď. Rád bych k tomu připojil ještě eshop, ale nemám s tímto zatím žádné zkušenosti. Rád bych, aby zde bylo možné koupit plyšové hračky a já z toho logicky měl výdělek. Nikdy jsem eshop nedělal, což bylo způsobeno hlavně nemožností danit, a zároveň nechci ihned rozjíždět nějaký extra velký eshop.

Co byste mi tedy doporučili, jak byste se na mém místě zachovali? Přemýšlím o affilate, ale nechám si poradit od odborníků.
Díky.

Drago
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 966
Registrace: 10.11.2010
Nejsem na tohle odborník, ale kdyby jsem rozjížděl eshop zaměřený na plyšáky tak by jsem jako součást propagace udělal test "Jaký plyšák se k tobě hodí" a cíli na facebook. Chtělo by to víc než jen obyčejný test, musely by tam být zajímavé otázky, které u emo teenagerů budou bodovat. Pak přidat ještě "po kterém plyšákovi toužím" s exportem na facebook a nějaký obdivovat dané emoteenagerky by toho mohl využít. Hodila by se i nějaká flash hra, kde by vysněný plyšák se mohl třeba probojovat skrz nějaké akční bludiště. Po pár desítkách minut až hodin boje, by vyběhla hláška že se k sobě opravdu hodíte a nabídka na slevu. Asi by jsem šel touto cestou :)

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
No tak je vidět, že je to pro mě opravdu země neobjevená, protože tohle by mě ani nenapadlo.
Díky za skutečně skvělý tip a chci se zeptat, zdali víš o někom, kdo by mi podobné aplikace dokázal udělat? Flash hru bych asi zatím nedělal. Případně, v jakých cenách se to pohybuje. :)
Díky moc, reputace letí.

Drago
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 966
Registrace: 10.11.2010
Díky :)