HTML & CSS

Jakub Senko
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 504
Registrace: 15.10.2010
Zaujímalo by ma, či už programujete v piatej verzii HTML, alebo stále ostávate na HTML4, poprípade XHTML.

Ja stále programujem v XHTML (sú tam asi najmenšie rozdiely v prehliadačoch, tak to preto), a HTML5 zatiaľ iba študujem a zvykám si pomaly na nové značky (tagy). Predsa len, W3C ešte neodporúča programovať v HTML5, a ja ich radšej počúvnem.

Videl som, že sa už na nete objavujú ponuky zameraní na programovanie v HTML5. Myslím si ale, že ešte nie je dostatok užívateľov, ktorí by používali moderné prehliadače, aby sa s tým mohlo takto veselo začať. Dokonca som videl aj kóderov, ktorí v portfóliach mali ako jeden z dôvodov, prečo si ich vybrať ten, že programujú už v HTML5.

Ako ste na tom vy? Programujete už v pätkovej verzii, či sa stále držíte starých dobrých tátošov?

Otakar Pěnkava

Administrátor
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2707
Registrace: 15.10.2010
HTML4 forever ne? :-)
HTML si zadělalo na průser tím, že se dlouho nic nedělo a byla tu čtverková verze. To bude jak s těmi Xpečkami.

Jinak já zatím z HTML5 nepochytil nic, ale chystám se na to zaměřit. Aktuálně má pozornost je na CSS3.

Orguesta
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 93
Registrace: 12.11.2010
Trochu jsem se na to díval, ale dokud ještě neumím pořádně html tak nemá cenu se pouštět dále.

Gonza
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 97
Registrace: 19.11.2010
Zůstávám u xHTML. Zatím neuzavřeli vývoj a ještě se může plno věcí změnit a člověk to pak musí dodatečně upravovat...
Člověk začínající s Joomlou!

Jakub Senko
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 504
Registrace: 15.10.2010
Gonza píše:
...Zatím neuzavřeli vývoj a ještě se může plno věcí změnit a člověk to pak musí dodatečně upravovat...

Presne to je aj dôvod, prečo ja tiež ostávam v XHTML. Teším sa ale na uverejnenie 5-ky. Minimálne niektoré jej super vlastnosti budem využívať rád...

Siaux
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 56
Registrace: 13.11.2010