Domény

jvic
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 10
Registrace: 27.03.2011
Tak jsem včera získal doménu Premiery.cz. Pravidelně si nechávám odchytnou zajímave domény, ale málokdy to vyjde. U této jsem počítal na 99% že to nevyjde a ono vyšlo.

Přijde mi, že je to velmi zajímavá doména, ale vůbec nevím jak jí využít (zpeněžit). Za každé nápady budu vděčný :)

Co mě napadá:
1) Prodat doménu (jaký by byl váš odhad ceny?)
2) Vybudovat web, kde budou
- dvd premiery
- kino premiery
Ale jak pak na webu vydělávat?
- sklik (nízká cena prokliku)
- affil na dvd (levné zboží - malá provize)

m1ch3l
WD Trader: 4.62/5

Příspěvky: 343
Registrace: 16.06.2012
Domény se prodávají za vysoké peníze, ale málo kdo to kupuje. Kdybys vytrval, tak bys ji určitě prodal.
Vybudování stránky není špatný nápad, ale se stejným ziskem by byla stránka i s doménou ipremiery.cz .

Rozhodně bych se ji zkoušel prodat ;) (cena i když nejsem odborník odhaduji na 5000kč )

Wladass
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.43/5

Příspěvky: 2134
Registrace: 13.09.2011
Nechápu, jak někdo může odhadnout cenu jen tak z boku na 5000kč to je úsměvné :) Nicméně doména je to pěkná, kdyby si nevěděl co s ní, tak bych jí možná i koupil.

jvic
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 10
Registrace: 27.03.2011
To je to dilema co tu právě řešim.

a) střelit (vydělam jednorázově jistých X Kč)
nebo
b) něco vybudovat (utratím X času)
- vrátí se mi někdy ten čas v podobě peněz, nebo bude dotovat doménu i hosting?

Takže hledám a přemýšlím nad různými způsoby jak z toho ty peníze dostat :)

Wladass
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.43/5

Příspěvky: 2134
Registrace: 13.09.2011
Tam si myslím, že je rozhodující ten čas co do toho investovat a hlavně i téma projektu.

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
jvic
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 10
Registrace: 27.03.2011
Mac píše:
- Připadá mi, že doménu vnímáš jako břemeno,
- břemena je nejlepší se rychle zbavit,