Kritika stránek

bobikdaniel1
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 12
Registrace: 26.06.2012
Dobrý den,
vytvořil jsem si svůj blog,který by mohl sloužit i jako funstránka. Zajímal mě názor ostatních. Jsem začátečník,dá se říct že to je můj první web. Celý jsem psal sám,není tam žádný wordpress atd. předem díky za hodnocení...

bobikdaniel1
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 12
Registrace: 26.06.2012
Ještě jsem zapomněl dopsat že obsah postupně doplňuji

Lany
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 429
Registrace: 15.12.2011
Omlouvám se za kritiku, ale myslím, že bys měl zkusit WP, nebo alespoň zkusit sledovat dnešní trendy, více se učit a více testovat. Po otevření webu jsem si připadal jako v roce 97 +-.

bobikdaniel1
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 12
Registrace: 26.06.2012
Nějaké pozadí by to oživilo,ale nevím jaké

webdesigndubina
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.19/5

Příspěvky: 365
Registrace: 20.12.2011
No je to doufám nějaká legrace, nebo to myslíš vážně?

prclan
Uživatelský avatar
WD Trader: 3.6/5

Příspěvky: 217
Registrace: 01.11.2011
Fit
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 480
Registrace: 30.09.2011
Píšeš, že to není WP, tak jsem si říkal, že to bude něco hezkého a vlastního. Na tomhle ale fakt není, co hodnotit. Obsah téměř žádný, o grafice nelze mluvit a celkový vzhled teda není vůbec hezký a souhlasím, že je to jak z roku 97. Jak říkají kluci, zkus třeba ten Wordpress. Už po nainstalování a nahození základní šablony bude ten web tak o 100% lepší a hlavně hezčí :). Tak snad se nebudeš zlobit, ale myslím, že nejsem daleko od pravdy. Je to opravdu otřesné, pokud to není myšleno jako vtip... Případně si aspoň stáhni nějakou free šablonu, kterých je na netu tuny.

Jan Paluska
Uživatelský avatar

Administrátor
WD Trader: 4.78/5

Příspěvky: 1323
Registrace: 14.02.2011
No, takové weby jsem tvořil, když jsem s programováním začínal, jako první pokus dobré, jinak otřes. Btw tak letmo jsem to pročetl a:

Jmenuji se Daniel Vítek.