Ohodnocení domén

mr.berns
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 2
Registrace: 07.03.2012
Jakou hodnotu má doména zmetci.cz jsem úplný začátečník.

Wladass
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.43/5

Příspěvky: 2134
Registrace: 13.09.2011
Marek L.
WD Trader: 4.38/5

Příspěvky: 1382
Registrace: 14.02.2011
Skús ponúknuť v aukcí a uvidíš, pre mňa má daný kúsok hodnotu reg. fee.

Drago
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 966
Registrace: 10.11.2010
Zmetci jsou TV seriál na ČSFD mají dokonce 88% s 2434 fanoušky. Nevím kolik mají epizod, jestli se budou točit další série. Je dost možné že má doména type in trafik. Místo ohodnocování by jsem už teď rozjížděl fan stránku s pravidelnými novinkami a "jemně" spamoval každou stránku, kde se může nacházet komunita.
Pokud má seriál budoucnost samozřejmě ;)

mr.berns
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 2
Registrace: 07.03.2012
Právě podle názvu seriálu jsem si jí vybral ( nevýhoda je že se ale víc používá anglický název misfits) a měl jsem v plánu něco takového udělat, bohužel nejsem v programování stránek moc dobrý a tak jsem chtěl jestli by se vyplatilo jí prodat

EmarkMax
Zabanován
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 14
Registrace: 02.03.2012
regfree, jak už jsem psal na webfair.cz

Drago
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 966
Registrace: 10.11.2010
mr.berns píše:
Právě podle názvu seriálu jsem si jí vybral ( nevýhoda je že se ale víc používá anglický název misfits) a měl jsem v plánu něco takového udělat, bohužel nejsem v programování stránek moc dobrý a tak jsem chtěl jestli by se vyplatilo jí prodat


Od toho jsou CMS jako WordPress apod. Které zvládne obsluhovat každý, kdo umí používat emailovou schránku a MS office. Není nutné nic programovat.

mkurri
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 131
Registrace: 04.11.2010