Podnikání

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Brzy budeme oslovovat několik firem, chtěl bych Vás tedy poprosit o odpověď na jednu otázku:

Co vyžadujete na firemních webových stránkách?

Představte si, že firma nepodniká na internetu. Třeba je to stavební firma, třeba je to potravinářská firma, třeba je to restaurace a další. Pomineme-li specifické informace (jídelníček, info o stavebním materiálu a podobně), co by měly na stránkách mít?

Kontakt? Vedení? Mapu? Formuláře? Logo? Fotky?

Kunwald
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 8
Registrace: 04.08.2012
Kontakt
Formuláře (možnost vytvoření svého formuláře a přidání fotografií do něj)
Mapu s vyznačeným rádiusem působení
Fotogalerii realizovaných prací s popisem
Zobrazení cerifikátů

Otakar Pěnkava

Administrátor
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2707
Registrace: 15.10.2010
Určitě prvně představení, abych vůbec poznal, že se jedná o stavební firmu nebo restauraci. Poté nějaké fotografie, kde lze vidět výsledek práce (postavený dům, uvaženou zeleninovou polévku...) a nezapomenout i na kontakt. Formulář pro kontaktování tam nemusí být, většinou je pohodlnější se přihlásit do mailu a napsat to tam.

Dále pokud se jedná o restauraci, uvítal bych i mapku, kde se nachází. U stavební firmy většinou stačí jen uvedení sídliště v kontaktech, tam si domyslíš místo působení.

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se