Podnikání

galax
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 96
Registrace: 21.04.2012
Ahoj,

zajímalo by mě, zda by v této době šlo založil a provozovat nový filehosting jako je třeba rapidshare.com atd.?

Vím, že je toho trh docela nasycen, ale mě by to ohromě bavilo a nemám na mysli žádné virtuály, ale pořádné servery a konektivita s pořádnou investicí a obchodním plánem...
Co si o tom myslíte?

EDIT: Jsem programátor PHP a HTML/javascript, i CSS. Tedy systém kompletně udělám sám (kromě PSD grafiky). Investice by se tedy týkala pouze budovy (nájem), technického zázemí (konektivita) a kvalitního HW.

sikec
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 743
Registrace: 15.07.2011
Ber to jako názor laika...ale nevidím důvod proč to dělat, nevidím tam peníze. Free cloudy dropbox, mega atd se předhánějí, kolik dají zdarma prostoru, až se divím...nevidím v tom peníze zkrátka no...

galax
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 96
Registrace: 21.04.2012
sikec píše:
Ber to jako názor laika...ale nevidím důvod proč to dělat, nevidím tam peníze. Free cloudy dropbox, mega atd se předhánějí, kolik dají zdarma prostoru, až se divím...nevidím v tom peníze zkrátka no...


Achjo.. Tak by mě bavilo spravovat hromadu serverů.. Klidně i webhosting, ale tam už byla WEDOSem překročena poslední meta byznysové struktury - cena.

Jan Paluska
Uživatelský avatar

Administrátor
WD Trader: 4.78/5

Příspěvky: 1323
Registrace: 14.02.2011
Tak jako pokud tomu ty sám věříš a myslíš si, že dokážeš natáhnout lidi, tak proč ne ;) Jinak nesázel bych na to, že umíš PHP tak si to uděláš sám ... pokud chceš opravdu hosting
(tj. desítky serverů) tak si za 1) připrav spousty peněz a času a za 2) PHP je asi až to poslední, co budeš potřebovat ;)
Pomohl jsem? Použij tlačítko [+]
 Dar

gransy
WD Trader: /5

Příspěvky:
Registrace: