Kritika stránek

Fit
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 480
Registrace: 30.09.2011
Zdravím všechny,
tak jsem udělal ve škole státnice a konečně mám taky čas na weby. Během učení jsem dával dohromady premium šablonu pro Wordpress. Celé jsem si to počeštil a předělal k obrazu svému. Jsem jen samouk, ale nějaké zkušenosti už s WP mám. Jestli chcete, tak se podívejte a řekněte, jak se vám to jeví :).

Jinak tahle šablona mi přijde fakt super, dokonce se to umí parádně i přizpůsobit šířce okna (i v mobilním prohlížeči, takže se to dobře čte). Postavil jsem to na šabloně WP-Prosper - http://wp-prosper.solostreamsites.com/. Myslím, že těch pár dolarů za to stálo :). Potřebuji hodně místa pro inzerci a tohle je fakt ideální rozložení.

A jak říkám, je to prostě jen předělaná a upravená premium šablona, tak se nechci chlubit, že je to moje práce. Já dělal jen úpravy. Spíš mě zajímají vaše názory, jestli jsem třeba něco nepřehlédl atd. Ladil jsem to měsíc na localhost a teďka ještě sem tam něco upravím, když naleznu drobnost.

Web: www.lovkapra.com

Díky ;).

webdesigndubina
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.19/5

Příspěvky: 365
Registrace: 20.12.2011
Stránky se mě líbí jak vzhledem, tak obsahově.

honzasochurek
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 168
Registrace: 25.04.2012
Stránka je pěkná a určitě má budoucnost protože konkurence je málo.

idp
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 900
Registrace: 16.01.2012
Mě se web líbí.
Na stránkách Auto-gril.cz můžete sledovat novinky ze světa aut.
Na stránce Povinné ručení si můžete porovnat nabídky a ušetřit.

Marek L.
WD Trader: 4.38/5

Příspěvky: 1382
Registrace: 14.02.2011
Stránka sa mi páči, dobrú šablónu si vybral. Možno sa nechám inšpirovať a šablónu si zakúpim aj ja pre jeden zo svojich projektov. Jediné čo by som mohol vytknúť je množstvo reklamných jednotiek. Na stránke je prehnane veľa bannerov.

Fit
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 480
Registrace: 30.09.2011
Díky za pochvalu.