Volná diskuze

prclan
Uživatelský avatar
WD Trader: 3.6/5

Příspěvky: 217
Registrace: 01.11.2011
Plánujete si nějak dopředu pracovní den, jedete podle nějakého zajetého časového schématu? Nebo řešíte vše za pochodu, jak se co namane?
Pokud plánujete, můžete alespoň částečně nastínit, jak vypadá váš standardní pracovní den?

stephan
WD Trader: 4.75/5

Příspěvky: 661
Registrace: 12.01.2012
Myslim, ze plan je dulezity. Nemusis mit vse naplanovano na vterinu presne, ale aspon orientacne. Jsem student a mam ted 3 tydny volno. V prvnim tydnu jsem vse delal za pochodu a pripadalo mi, ze jsem vubec nic neudelal. Ale moc me to nestve, jsou to prazdniny. Behem semestru jsem vykonnejsi, protoze mam pevny plan v podobe rozvrhu a musim si podle toho rozvrhnout praci okolo.

Gondal
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 403
Registrace: 15.11.2010
Zčasu na čas si nejaký deň naplánujem. Alebo teda skôr si naplánujem, čo a v akom poradí budem v ten konkrétny deň robiť...A proste ráno vstanem a začnem makať a postupne si odškrtávam jednu vec za druhou. Ale väčšinu dní je to tak, že keď mám chuť, tak robím...Nič neplánujem. V budúcnosti si však chcem oveľa viac plánovať. Mám na sebe odskúšané, že vtedy urobím omnoho omnoho viac, čo je myslím aj celkom logické :)

Otakar Pěnkava

Administrátor
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2707
Registrace: 15.10.2010
Den předem si napíši na papír co bych ten následující chtěl udělat. Plánuji si tedy jenom položky, nikoliv čas odkdy do kdy, protože se mi často stává, že něco zabere více času a něco méně, někde se třeba člověk zdrží...

Lany
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 429
Registrace: 15.12.2011