Podnikání

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Lidi, přijdou vám programátoři normální? Mně už začíná připadat, že jsou asi trochu v jiné realitě. Za poslední měsíc jsem otestoval 20 programátorů. Zadal jsem jim práci, všichni ji podle jejich slov měli 100% zvládnout. Cenu si určili sami, neurčoval jsem ji já. Na době dodání jsme se rozumně domluvili...

A ono?

Hovno, s prominutím. Pouze jeden z nich to dokázal odevzdat včas, ale ještě to musel zpětně doupravovat (alespoň něco). Zbytek neodevzdal nic, nebo to furt do nekonečna prodlužoval. Mám de facto jednoho programátora, na kterého se maximálně spolehnu, ale potřeboval bych jich více, daleko více. Ostatní potřebují dohled, a na to já nemám čas.

Bohužel je nemohu najít, hledám všude. Podobný problém má i můj známý, který dokonce chce toho programátora poté zaměstnat, rovněž nemůže najít.

Tak jsem blázen, nebo jsem už několik desítek programátorů vybral z těch nejhorších? Já už věřím všem...

Jak máte vy zkušenosti?

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
Co je tohle za údiv proboha, to je realita!

Zvykni si:
1) Včas u IT projektů neexistuje! Proto i já nastavuji termíny o týden dříve, než to skutečně chci, abychom to na můj termín skutečně spustili!
2) Programátoři žijí ve své realitě a komunikace s nimi je obtížná. Najít člověka, který umí komunikovat a zároveň programovat = zázrak.
3) Každý tvrdí, jak vše zvládne, ale jen aby dostali práci a pak se ukáže, co všechno neumí.
4) Důležité je zadání - nauč se zadávat zadání do posledních detailů - programátoři žijí ve své realitě a to co ty bereš jako samozřejmost, tak oni chápou zcela jinak. Pokud nezadáš detaily, udělají to tak jak je to pro ně nejlehčí.