Podnikání

peeeeta
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.83/5

Příspěvky: 2055
Registrace: 02.09.2012
Já jsem si říkal jaký jsem břídil a že nemohu ve svém stavu "programátora" nic nabízet, ale jak to někdy čtu, tak bych možná něco dal.
Ale já se zatím učím a využívám své nízké znalosti u projektů, které jsou pode mnou. Ale časem bych se chtěl dostat výše a nabízet své "znalosti". přeci jen vím sám, jaký to je sehnat někoho kdo by pomohl a nechtěl za to neskutečný prachy. Jsem zatím jen student a nemohu financovat nějaký projekt za 20 000 kč. Proto se snažím pochytit vše od zkušenější v takovýchto komunitách. A také si občas koupím nějakou knihu (ono to není jen tak, jedna je někde kolem 600 kč), ale prostě je to koníček a ještě pomohu ostatním.

Pozn. : Ale než budu na takové úrovni, kde bych chtěl být a mohl nabídnout pomoc ještě chvilku potrvá (:
Pokud jsem ti pomohl přidej mi bod tlačítkem [+]
Wedos aktuální slevy
 CZC slevové kupóny

unlucky
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 50
Registrace: 15.02.2012
gransy píše:
ja programator jsem, a na programovani potrebuji:

- naladu
- cas
- chut
- musi to jit od ruky
- mysleni

Techto 5 bodu musi prijit dohromady .... coz se deje opravdu jen vyjimecne :DDD


Po precteni prispevku jsem si myslel, ze to napsal asi nejaky studentik. Pak jsem se podival na nick :)
Ne ze bys byl nejak extra, ale... :D

Jinak autor topicu vybiral podle ceny ASC. Ano, urcovali si ceny sami, ale vybiral podle ceny on :)

Ja sam jsem programatorem, vsechno si delam sam.

5min Doba stravena shanenim programatora (inzerat)
30min odpovidani na nabidky
30min na reference, zjistovani udaju
2hod sepsani pozadavku
1hod komunikace
2hod kontrola, implementace
10min ostatni

Celkove to vyjde cca na 7hod meho casu => je lepsi, kdyz si to udelam sam :)

janKali píše:
A jedna poučka od jednoho chytrého pána, co mě učil na VŠ řízení podniku:

Z čehož vyplývá druhý protipól: Jen egoistický hlupák si hledá neschopný blby, aby se mohl cítit lépe...