Sociální sítě

Turek
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 376
Registrace: 21.01.2012
Ahoj, stále více uvažuji o tom založit magazín o twitteru. Tato socialní síť u nás ještě moc nepovyrostla a stále hodně lidí neví co si o této síti má myslet a jak ji využívat. Takže témat na psaní by bylo hodně. Určitě je i hodně provozovatelů stránek kteří neví jak twitter využít. Sám nejsem žádný odborník, ale twitter užívám a moc se mi líbí, takže studování možnosti na zahraničních webech by mě bavilo. A proč se ptám. Myslíte si že něco takového u nás má význam? Z pohledu možné budoucí monetizace, velikosti možného trhu.

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Zajímavý nápad. Klidně bych do toho šel s tebou :)

Znám dobrý magazín o FB: http://www.facemag.cz/

Vybudovat něco takového menšího o TW by asi neměl být problém.

sikec
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 743
Registrace: 15.07.2011
O Twitter jsem se začal zajímat před týdnem a myslím, že dobrá věc ...ale jeden český web už o tom je...ted ho nemůžu najít...ale už je, mrkni po ggolu...nějak ho tam nevidím, ale čerpal jsem z něho...

Turek
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 376
Registrace: 21.01.2012
Jirko to tvé nadšení se mi líbí a představa jít do něčeho takového s Tebou zní lákavě, ať už zpohledu Tvých (vašich) zkušeností. Ale jak se znám časem by mě nebavil projekt na kterým dělá více lidí.

Stále více o tom uvažuji, asi dnes zkusím oprášit jednu doménu kterou jsem chtěl nechat vyexpirovat.

Lany
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 429
Registrace: 15.12.2011
Zdeněk Hejl
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 2
Registrace: 31.08.2012