Volná diskuze

Sir-HD
WD Trader: 4.36/5

Příspěvky: 423
Registrace: 15.01.2012
Přeji hezký den,
Registroval jsem se na trikator.cz do affil programu a nyní mám nasbírané výplatní minimum. V informacích jsem zaškrtl že nejsem plátcem DPH. Nyní mám pro obdržení provize vystavit fakturu ale nemám tu možnost jelikož nemám ŽL. Jde toto nějak obejít nebo se s tím dá něco udělat ? Jsem student a tyto možnosti jednoduše nemám.
Prosím o pomoc, děkuji a přeji hezký den
http://www.rodinneuspory.cz - Finanční magazín online

stephan
WD Trader: 4.75/5

Příspěvky: 661
Registrace: 12.01.2012
Sir-HD píše:
Přeji hezký den,
Registroval jsem se na trikator.cz do affil programu a nyní mám nasbírané výplatní minimum. V informacích jsem zaškrtl že nejsem plátcem DPH. Nyní mám pro obdržení provize vystavit fakturu ale nemám tu možnost jelikož nemám ŽL. Jde toto nějak obejít nebo se s tím dá něco udělat ? Jsem student a tyto možnosti jednoduše nemám.
Prosím o pomoc, děkuji a přeji hezký den


1. Toto jsi měl řešit před registrací do affil programu.
2. Je zbytečné to řešit zde na fóru. Napiš email Frantovi Szabovi a zkus se s nim nějak domluvit. Je v pohodě, tak se není čeho bát.

Sir-HD
WD Trader: 4.36/5

Příspěvky: 423
Registrace: 15.01.2012
Díky moc Stephan,
Ano vím že je to člověk, který je hrozně v pohodě a také to již řeším. Jen jsem ho nechtěl otravovat emailem, který by nemusel mít cenu.
Jinak do affil programu jsem se registroval před delší dobou a tuším že jsem to našel přes nějaký web, kde ukazují možnosti výdělku pro studenty. Nyní jsem se k affilu po přestávce vrátil, jelikož je to pro mně velmi výhodné a našel jsem v tom obrovské výhody oproti jiným typům výdělků.
http://www.rodinneuspory.cz - Finanční magazín online

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
Zeptej se na podpoře, zdali jejich systém podporuje Dohodu o provedení práce.

Maigi
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 1
Registrace: 08.02.2012