Volná diskuze

Jirka52
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 85
Registrace: 04.04.2013
Zdravim, berte téma tak jak je- od laika!!

Delší dobu poptávám ( sháním, hledám) vytvoření webu- konkrétně inzertního na jeden druh dejme tomu zboží nebo služby, myslel jsem si, že když popíšu co má web obsahovat tak se tvůrci webů ( jde o WP) budou inspirovat třeba na netu, nebo zapojí svou fantazii, něco vytvoří a nabídnou, poté třeba doladí něco dle poznámek nebo požadavků, ALE!!
Otázky typu- jak má web vypadat nechápu!!

Jak postupujete když si necháváte něco udělat? Je potřeba si sednout, vzít tužku a papír, nakreslit, popsat, rozvrhnout, nakreslit podstránky atd? Vymalovat barevně nejlépe podle html barev?
Poté " tvůrce " webu sedne, udělá vše podle nakreslené předlohy a vše slavnostně vyhlásí za svůj design???

Poraďte....Jsem laik, ale dodnes jsem si myslel, že design je snad práce někoho kdo si nad vším sedne, promyslí, navrhne...asi se pletu že?

Gondal
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 403
Registrace: 15.11.2010
Nepletieš :) Pekne si pohľadaj iného designéra :)

peeeeta
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.83/5

Příspěvky: 2055
Registrace: 02.09.2012
Tak to nevím co máš za tvůrce, ale normálně si řeknu co chci, aby web splňoval na čem by měl web běžet (pokud chci nějaký CMS). Pak také řeknu jak bych si přibližně představoval funkčnost webu a v jakým stylu chci design. Poté také trochu hraje roli cena.
No a poté už mi jen tvůrce pošle návrh, nějaký můj nápad mi vytkne, že jde udělat lépe, tak že to znovu prokonzultujeme a pak mi pošle ukázku a už se jen doladí detaily.

Určitě bych design nenakreslil nebo nějak to sám nenavrhoval a poté to dal grafikovi, to už to přeci mohu sám udělat, ale samozřejmě, že je potřeba mít nějakou představu, ale nemusíš to mít nakreslený.
Pokud jsem ti pomohl přidej mi bod tlačítkem [+]
Wedos aktuální slevy
 CZC slevové kupóny

Jirka52
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 85
Registrace: 04.04.2013
peeeeta píše: