Volná diskuze

Ze kterého vyhledávače Vám chodí nejvíce návštěvníků?
33%
22%
33%
11%
Celkem hlasů: 9
Poptavka-zdarma.cz
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 1915
Registrace: 22.05.2012
Pokud provozujete weby zaměřené na návštěvy z fulltextu na KW, budu rád, když přispějete do ankety.

Za mě cca 70% z Google (až na malé vyjímky) - statisky za posledních 2-14 dní
U nových webů dokonce až 90%
(poměr Google/Seznam)

freez
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2458
Registrace: 29.10.2011
Označil jsem sice volbu číslo 2, ale to hlavně proto, že jsem to vzal tak nějak v průměru. Mám ale weby, kde má Seznam 80% návštěv a zase mám weby, kde má Google 80%, je to téma od tématu, web od webu.

vyhledavac_vs.jpg
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
U mě na všech frontách jasně vede Google i když u Kecy k věci.cz se to začíná pomalu a jistě dorovnávat (asi jak Seznam pomalu odstřeluje všechny SEO experty, tak leze web hore i tam) :-)
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

Turek
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 376
Registrace: 21.01.2012
Nemám tolik webů na prvních pozicích v hlacní KW u obou vyhledávačů. Ale tam kde jsem to mám tak 1:1 samozřejmě u odbornějších témat vede Google ....

Miskin
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 249
Registrace: 25.01.2012
Nedá se to takto říci. Někde je to 70% pro google jinde zase pro seznam. Záleží na hodně faktorech :)

Poptavka-zdarma.cz
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 1915
Registrace: 22.05.2012
Já mam Seznam z větší části jen tak u 10% webů (u jednoho dokonce o 80% více Seznam). Jinak obecně u většiny z nich je v drtivé přesile Google. Buď zanedbávám některý ze SEO faktorů nebo Seznam zbrojí proti SEO marketingu a upřednostní např. raději podstránky s KW nežli doménu (MFA).
Samozřejmě, pokud máte např. blog, bude to asi 50/50. U cílených MFA by mě to zajímalo více.

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se