Wordpress

sonia.nemcova
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 47
Registrace: 08.02.2013
Dobrý den. Jsem úplně úplný nováček a přesto se chci pustit do tvorby online magazínu pro ženy. Chtěla bych vědět zda jsem schopna, jako úplný neznalý začátečník s přiměřenou inteligenci a přiměřenou schopností chápat nové věci vytvořit na Wordpressu magazín. Již jsem si zaregistrovala domenu i hosting. Magazín se bude jmenovat Ella Nela. Dále bych se chtěla zeptat, neboť jsem tradiční český šetřílek, zda se dají na vlastních doménach používat šablny zdarma ( ne premiové). Na blogu Wordpress to samozřejmě jde. A poslední otázka - stále se rozhoduji mezi Drupal a Wordpress. Je stále pravda, že Drupal je o hodně složitější? Děkuji všem za reakce.

FinalStorm
WD Trader: 4.67/5

Příspěvky: 96
Registrace: 01.06.2011
Můj názor - pokud nemáte s webem žádné zkušenosti, použil bych WP a nechal si ho od někoho nainstalovat a připravit. Vyjde to na pár korun a bude to bez starostí. Práci s příspěvky a články pak snadno zvládnete.
http://egol.cz Fotbal, hokej, florbal, házená a spousta dalších míčových sportů

sonia.nemcova
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 47
Registrace: 08.02.2013
Děkuji. Myslela jsem si, že na Drupal nemám ani pomýšlet :) Udělám to tedy ve Wordpress. Na hostingu je připravená rychlá instalace, takže to udělám přes ni.

peeeeta
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.83/5

Příspěvky: 2055
Registrace: 02.09.2012
Doporučil bych vám přečíst seriál o tom, jak si Wordpress zabezpečit.
Ona rychlá instalace je krásná, ale není moc vhodná.
Bezpečný Wordpress Část 1
Bezpečný Wordpress část 2

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012