Affiliate

webdeals
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 80
Registrace: 09.02.2014
Cau,

tvorim tak trochu originalni magazin, mam na nem ted zatim cca 10 clanku, ale aby mel smysl, chtelo by to aspon jeste tak 50.

Ja bych ale rad uz ted zjistil, jestli by byl o nej zajem.

Spustim tedy CPM reklamu..? a co mam pak sledovat?

Cas na webu? Počet přečtených stránek?

Pokud jde o affil magazin, tak prokliky do eshopu?

Jak to zjistujete vy? Dik.

StanikKolarik
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 271
Registrace: 06.04.2015
IMHO to dřív jak po 25 článcích nezjistíš
sleduj jestli ti ta reklama pokryje aspon půlku nákladů
čas na webu ti v tomto případě nic neřekne
počet stránek asi trochu jo
prokliky - viz 2.řádek

webdeals
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 80
Registrace: 09.02.2014
OK, tak tedy aspon 25 a to s tim sledovanim prijmu vs nakladu bude asi nejdulezitejsi;-) Ď.

ZdendaP
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 16
Registrace: 22.07.2018
Čas strávený na webu, počet navštívených stránek ani počet prokliků do eshopu ti náklady nezaplatí. Pokud budeš mít na webu affil reklamu, tak samozřejmě sleduj výdělky. Stejně je to i případě, že budeš mít na webu kontextovou reklamu.

Jinak jestli tě zajímá, zda je o dané téma zájem, tak to si můžeš zjistit ještě před spuštěním webu třeba z Adwords nebo z Skliku. Rovnou si tak uděláš přehled, o čem by bylo dobré v magazínu psát (=co lidi zajímá) a pak už jenom píšeš a píšeš ...
Hledáte aktuální výprodej mobilních telefonů nebo chcete smart TV levně?
Slewík vyhledá zajímavé slevy za vás!

PeKr
Zabanován
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 92
Registrace: 20.04.2017
StanikKolarik píše:
IMHO to dřív jak po 25 článcích nezjistíš
sleduj jestli ti ta reklama pokryje aspon půlku nákladů
čas na webu ti v tomto případě nic neřekne
počet stránek asi trochu jo
prokliky - viz 2.řádek


to dřív jak po 25 článcích nezjistíš
Jak toto můžeš napsat???

Drago
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 966
Registrace: 10.11.2010
Stačí ti i 1 kvalitní článek na rozjezd :)

Pokud neplánuješ vydávat kvalitní články každý den (což u kvalitních článků je časově velice náročné), tak je nutné nabídnout návštěvníkovi nějakou formu odběru. Základem jsou sociální sítě (Twitter, FB), někomu funguje i upozornění emailem, samozřejmostí je čtečka RSS. Pár webů mám i v záložkách v prohlížečích. Důležité je neztratit s návštěvníkem kontakt. Ale základem je ta kvalita. Pokud si u tebe přečte něco co jej naprosto zaujme, fascinuje anebo šokuje, tak chce víc a dokonce je ochotný si na to i počkat.

Kvalita se měří překvapivě snadno. Lidé jsou ochotni investovat svůj volný čas, aby článek sdíleli ve své sociální bublině. V některých případech se podělí i na diskuzních fórech (nepočítáme-li specifické hatovací články, ale to je o něčem jiném).

Až budeš mít vzorek více článků, tak kvalitu poznáš podle různých výkyvů metrik, které tady byly zmíněny. Je však nutné vždy filtrovat zdroje (sociální sítě, vyhledávače, přímá návštěvnost, odkazy). Pokud má článek třeba velkou návštěvnost z vyhledávačů nemusí být kvalitní pouze se v něm třeba probírá nějaký trend, co právě letí anebo někdo někde vykopal.

webdeals
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 80
Registrace: 09.02.2014
Diky za odlisny nahled

Ten muj budouci magazin bych prirovnal k takovym tem life style vecem, takze to poznam az tech clanku bude vice.

Tlacitko odber se jevi jako fajn parametr k zjisteni, jestli ten web za neco stoji nebo ne.

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se