Affiliate

charwy45
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 2
Registrace: 25.01.2016
Zdravím všechny,

mám v plánu s kamarádem koupit affilate eshop, který má měsíční výdělek v průměru 7 tisíc Kč. Eshop má produkty a když je rozkliknete tak Vás to hodí na stránky partnera, kde se ukončí objednávka a mě připíše provize. jdu do toho na půl s kamarádem a každý budeme brát 50% ze zisku. Jsem student a ještě nemám živnost, budu jí potřebovat?

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
Cuprumov
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 2
Registrace: 07.11.2018
Ne všechny afil programy to vyžadují. Resp. pokud chceš vybrat hned na účet, tak by to bylo dobré, ale někdo nabízí vybrání formou produktů nebo to můžeš napsat na známého, co třeba ŽL má. To je standardní, když se začíná :)

Ale pokud studuješ, není nic lehčího než si ten ŽL založit, stejně na daních neodvedeš nic :)

katalog
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 147
Registrace: 03.04.2013
Pokud už budeš mít web který bude dělat každý měsíc 7k tak se tomu nevyhneš..... pokud by sis chtěl ale jen affil vyzkoušet a vydělat do 20k za celý rok tak by to šlo jako příležitostný příjem.... Normálně zajdi na živnostenský uřad a zařiď si živnost je to nejlepší cesta...

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
Pokud to bude soustavná výdělečná činnost, tak ano.

jedy
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 23
Registrace: 25.05.2012
Jak psali kluci, některé programy ti provize vyplatí i bez vystavení faktury, ale lepší je ten živnosťák mít.

Píšeš, že jsi student - předpokládám, že plnoletý. V takovém případě neplatíš zálohy na socko ani zdravotku po celý první rok a můžeš využít pěkné studentské slevy na dani z příjmu.

Doporučuju si pořádně přečíst článek Studenti a podnikání na Jakpodnikat.cz a možná se ti bude hodit i náš článek na blogu Affiliate Agency, kde jsou napsány způsoby, jak vydělávat online i bez živnosťáku a v čem jsou výhody či nevýhody.

dzejdzej
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5