Wordpress

olda66
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 2
Registrace: 25.06.2019
Dobrý den.
mám nový web na WP s koupenou šablonou, plugin na úpravu vzhledu šablony a v některých prohlížečích
se fonty zobrazí špatně (nahrazují ě,ň ... jiným fontem.
Po mnoha pokusech o nápravu se mně to projevuje pouze na Home page.
Co s tím ? když bych nechal upravit v šabloně CSS, tak se to ale po aktualizaci zase vrátí zpět?
četl jsem o Children theme, ale na to si netroufám, jsem laik .
www.kuchynskelinky.cz
děkuji Olda

StepanP
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 5
Registrace: 30.07.2017
Je tu take moznost stahnout si primo plugin na CSS. Napr. TJ Custom CSS, Custom CSS atp. Do nej muzete vlozit vlastni CSS a ty Vam uz nic nesmaze, ani aktualizace.

Pripadne Child theme configurator, ktery Vam child theme vytvori pomoci par kliku.

olda66
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 2
Registrace: 25.06.2019
Děkuji, moc tomu nerozumím, jen co se někde dočtu, tedy nevím jak napsat vlastní css.
Mám koupené základní pluginy co jsem potřeboval a k té mé šabloně mám i plugin na úpravu písem...., a je tam i možnost zadat vlastní css. Má to i svůj editor.
Tak nevím, jestli bude toto řešení jednodušší než tvořit Child theme.
Ale určitě už nechci žádný další plugin instalovat, tak bych musel vytvoření Child theme nastudovat.

děkuji Olda

mikrojoby.cz
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 11
Registrace: 13.06.2019
Neřešte plugin, ale font. Pokud se zobrazuje špatně vyměnte za nějaký který je pro všechny prohlížeče vyzkoušejte například Verdanu, Tahomu a podobně a pak uvidíte jestli je chyba ve fontu nebo jinde
https://mikrojoby.cz - vydělávejte s rozumem

radep
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 87
Registrace: 08.05.2017
Mikrojoby má pravdu.
Moje rada:
- najdi si někoho, kdo ti tu verdanu, oskara... vyzkouší a bude to umět
- neplácej se v tom, čemu nehovíš
- a oprav si na webu texty, někdy to vypadá hrozně
Ra
Pr články, zpětné odkazy, magazíny - mám, píši a tvořím.