PPC

KateřinaH
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 60
Registrace: 04.03.2013
Jak nastavujete měření konverzí, pokud se nejedná o e-shop, ale jsou to stránky, které prodávají služby?
Kvalitní skluzavka, která vydrží. Tobogán ke každému bazénu. Sklolaminát a jeho výrobky.

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
KateřinaH píše:
Jak nastavujete měření konverzí, pokud se nejedná o e-shop, ale jsou to stránky, které prodávají služby?


Úplně stejně jako na e-shopu, jen za konverzi považuješ něco jiného.

1) Musíš si určit, co je tvůj cíl (konverze).
2) Musíš si určit hodnotu cíle (konverze)-
3) Jakmile víš co je tvůj cíl a jaká je jeho hodnota, tak už jen implementuješ do webu měšící kód, který se "aktivuje/načte" při splnení cíle a řekneš mu jakou má daný cíl hodnotu, kterou má započítat....


Nic složitého na tom není.

janal83
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 23
Registrace: 11.03.2013
Tak jak praví :-) Důležitý je ten cíl, můžeš za konverzi považovat třeba anketu, nebo vyplnění formuláře a zdrojový kód implementuješ na stránku kde poděkuješ za vyplnění...

bsteeer
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 65
Registrace: 01.11.2011
Jak nastavit cíle zjistíte třeba zde : http://support.google.com/analytics/ans ... 2415?hl=cs. Pokud nabízíte služby, pravděpodobně se bude jednat o nějaký kontaktní nebo poptávkový formulář, právě k jeho měření slouží cíle.

KateřinaH
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 60
Registrace: 04.03.2013
Díky za odpověď všem. Já jen když se na to dívám ze svého pohledu, tak nikde nic nevyplňuji. Ale pokud jde o službu, tak si prostě najdu kontakt a zavolám tam. A měření konverzí jen na stránku s kontaktem je hodně zkreslující.
Kvalitní skluzavka, která vydrží. Tobogán ke každému bazénu. Sklolaminát a jeho výrobky.

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
KateřinaH píše:
Díky za odpověď všem. Já jen když se na to dívám ze svého pohledu, tak nikde nic nevyplňuji. Ale pokud jde o službu, tak si prostě najdu kontakt a zavolám tam. A měření konverzí jen na stránku s kontaktem je hodně zkreslující.


Pokud měříš offline konverze, tak ti asi online analytika moc nepomůže...

KateřinaH
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 60
Registrace: 04.03.2013
janKali píše:

Pokud měříš offline konverze, tak ti asi online analytika moc nepomůže...


Já to právě chápu. Ale nevím, jak lidi donutit, aby vyplnili kontaktní formulář.
Kvalitní skluzavka, která vydrží. Tobogán ke každému bazénu. Sklolaminát a jeho výrobky.

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
KateřinaH píše:

Já to právě chápu. Ale nevím, jak lidi donutit, aby vyplnili kontaktní formulář.


A proč je chceš nutit? K čemu ti takový formulář je???

Jediné jak někoho "donutíš" něco udělat je, že mu dáš za vyplnění nějakou odměnu/výhodu. Ale nesmí to být "Sleva 5 Kč na věc za 5 000 Kč" apod. Musí to lidi zaujmout a musí jim to za to stát...

KateřinaH
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 60
Registrace: 04.03.2013
No právě kvůli měření konverzí. A nebo také pro tvorbu databáze klientů.
Myslíš, že sleva není dost zajímavá? Lidi na slevy podle mě docela slyší.
Kvalitní skluzavka, která vydrží. Tobogán ke každému bazénu. Sklolaminát a jeho výrobky.

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
Přeči si dobře co jsem Ti napsal! Sleva musí být razantní a zásadní, aby se vyplatila ve vztahu k akci. Pokud bude 2% sleva na věc za milion, tak je to zajímavé. Pokud na píčovinu za 10 Kč, tak se ti na to každý vykašle.

Myslím, že řešíš nesmysl a zbytečně se zaměruješ na "konverze", které jsou k ničemu.Udělej si ale úvahu sama, co je a není k něčemu.

KateřinaH
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 60
Registrace: 04.03.2013
Měřit to chce klient. Jen chci získat informace, jak to udělat. Ale mám na to stejný názor jako ty.
Kvalitní skluzavka, která vydrží. Tobogán ke každému bazénu. Sklolaminát a jeho výrobky.

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se