Právo

zabza
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 51
Registrace: 12.06.2012
Po delší době jsem si všiml, že některé firemní stránky stále obsahují možnost kontaktu pomocí ICQ.
Jak se na tento způsob firemní komunikace díváte, zejména s přihlédnutím toho, že jde o porušení licence ICQ, která umožňuje pouze vnitřní firemní komunikaci?
V této souvislosti by mě též zajímal váš názor na to, že zákony v zemi provozovatele umožňují monitorování ICQ komunikace na pouhé vyžádání pracovníka bezpečnostní složky(složek) bez dalšího oprávnění.
Díky za názory.
Trošku jinou cestou...

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Tohle je věc, kterou jsem nikdy nepochopil. Jasně, provozovatel ICQ má důvody, proč to zakazovat, ale mně se ICQ podpory naopak líbí. Kolikrát se mi už stalo, že jsem měl problém a firma mi mohla rychle poradit. Někdy je takové ICQ lepší než email, telefon i kancelář přes ulici daleko lepší. Proto se mi velice líbí řešení Wedosu, který má skvělý uživatelský chat. U hostingů dříve jsem měl většinou ICQ a rovněž mi rychle dokázali poradit, pomoci atd. Ergo, já jsem pro :)

ICQ u nás upadlo ze dvou důvodů, jednak díky strašné reklamě, kterou tam cpali, a jednak kvůli Facebooku. Důvodů bylo jistě více, ale ani jeden mě nedonutil ICQ opustit. Dodnes mám dvě pracovní čísla a jedno osobní. A komunikuji bezvadně a bez problému :)

Jan Paluska
Uživatelský avatar

Administrátor
WD Trader: 4.78/5

Příspěvky: 1323
Registrace: 14.02.2011
Tak mě se ICQ podpory líbí, rád věci řeším rychlým rozhovorem a ne e-mailovou komunikací, která trvá při nejmenším v desítkách minut. Jinak mimo ICQ komunikaci lze použít přímo online chatovací systémy (něco jako používá WEDOS). Na internetu se takových řešení dají najít spousty a asi bych tomu dal přednost.
Pomohl jsem? Použij tlačítko [+]
 Dar

Wladass
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.43/5

Příspěvky: 2134
Registrace: 13.09.2011
ICQ dokud bude fungovat, tak jej za nic nevyměním(bavíme-li se o protokolu, ne o programu samozřejmě). Komunikuji přes něj každý den a mám v kontakt listu i několik firem, rozhodně je to rychlejší než přes email a i méně formální což mi vyhovuje. Co se týče online chatovacích nástrojů, o kterých píše Honza, tak ty mě osobně moc nevyhovují. Důvodem je delší čekací doba "než příjdu na řadu", alespoň tomu tak vždy bylo :) Vyjímkou byl snad jen chat s tech. supportem Banan.cz.

Fit
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 480
Registrace: 30.09.2011
Já jsem dříve icq používal hodně, ale už jsem se na něj vykašlal a používám výhradně Skype. Mám Skype radši a ani se tím neporušuje licence, když to člověk používá k firemním účelům. Ale ono vám to u toho icq nikdo nedokáže, že jo... :).

-kst-
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.31/5

Příspěvky: 243
Registrace: 13.11.2010
Taky preferuji Skype před ICQ, ale obecně mi přijde, že podpora přes IM je podstatně lepší než sáhodlouhá komunikace přes maily, takže to jenom podporuji.

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
I já mám rád komunikaci přes IM. Poslední dobou mi ale přijde, že dříve moderní icq či skype na stránkách firem nahrazují již zmíněné chyty, které mi přijdou osobně ještě lepším řešením. O tom, že porušují firmy podmínky jsem ani nevěděl, ale to bude tím, že podmínky jsem nikdy nečetl :-)
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

Marek L.
WD Trader: 4.38/5

Příspěvky: 1382
Registrace: 14.02.2011
Efektivita a ušetrení čas sú hlavným dôvodom, prečo používam ICQ/skype. Pokiaľ sa dá, takmer všetko riešim cez icq/skype. Mailovanie je príliš zdĺhavé.

Martin.cz
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 9
Registrace: 07.12.2012
Já naopak preferuji Jabber ale používám samozřejmě i ICQ a Skype

Darebak
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 14
Registrace: 06.10.2011
ICQ je v pohodě, komunikace přes něj mi vůbec nevadí. Jinak to monitorování ani nekomentuju ... to je debili.a

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se