Právo

schizi
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 10
Registrace: 23.10.2011
Dobrý den,
potřeboval bych poradit kolem smlouvy o dílo. Pracuji jako OSVČ a momentálně by chtěl po mě jeden klient podepsat smlouvu o dílo. Smlouvu jsem si prohlédl a příjde mi tam spoustu věcí které si myslím že mi budou hodně svazovat ruce. Defacto mi to příjde skoro jako smlouva na HPP.

Zde je konkrétní smlouva - http://apptools.cz/smlouva_o_dilo.doc

Moje postřehy:
3.1. - není problém u smlouvy o dílo s hodinovou platbou za provedenou práci?
5.1. - tento bod mi také přijde divný, vzhledem k tomu že jsem OSVČ tak bych si čas mohl diktovat sám? K dosažení cíle budou stanoveny termíny a myslím že by tedy mělo být na mne jak dlouho budu pracovat denně abych toho dosáhl...
5.2. - tohoto bodu se bojím, jelikož na projektu pracuji sám, nemám další spolupracovníky
5.7. - u tohoto bodu nevím zda mi mohou sledovat PC díky aplikaci pro vzdálenou správu plochy?
6.7. - jaký názor máte na instalaci softwaru s mojí licencí na jejich PC?
7.3. - 3 dny mi příjde málo, a celkově i tato část dost šibeniční
7.5., 7.6. - podle čeho se bude pokuta počítat když je smlouva o dílo na hodinovu platbu a ne na celou částku za dílo?
8.6. - částka 50 000Kč mi příjde příliš vysoká vzhledem k tomu že měsíčně si při hodinové platbě vydělám zhruba 20 000Kč hrubého.

Chtěl bych tedy poprosit o kontrolu a případnou radu jak s touto smlouvou naložit a dále postupovat. Je to moje první smlouva takže se v tom bohužel moc neorientuji. Pokud by byla nějaká podobná smlouva v lepším znění, byl bych velmi rád.

Lukaaashek
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 226
Registrace: 04.03.2012
5.7. Ta vzdálená plocha tam je právě proto, aby se mohli kouknout na pracovní morálku.
6.7. Pak se to dá zase smazat. Problém může být s licencí.
7.3. Pokud jde o něco důležitého, co nesmí být dlouhodobě vyřazeno, je to pochopitelné.
8.6. Ta pokuta je tak vysoká proto, aby to odstrašovalo. Já měl na jednorázovce za litr pokutu 100 tis.

jacobb
WD Trader: N/A/5