Představ se

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Dobrý den,

tak bych se Vám asi měl také představit. Dnešním dnem jsem se stal moderátorem a rozhodl jsem se první příspěvek věnovat mému představení. Jmenuji se Jiří Rostecký, vystupuji pod přezdívkou (Mr.) Atsor. Na internetu dělám různé webové stránky, hlavně magazín o počítačích Objevit.cz, o podnikání MladýPodnikatel.cz a diskuzní fórum RostWorld.cz. Podnikám na základě živnostenského listu.

Co bych ještě řekl. Mezi mé koníčky patří hokej, Dr. House a hudba (hlavně Michael Jackson) rád se zabývám lidskou psychologií a lidem pomáhám, radím. I proto navštěvuji diskuzní fóra a snažím se vypomáhat. Studuji střední veřejnoprávní školu, kde mě nejvíce baví právo, kde zatím mám samé jedničky, tak snad mi to vydrží.

Klidně se můžete ptát a já doufám, že Vám coby moderátor pomohu :)

S pozdravem,
Mr. Aty

Michal Król
Zabanován
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 32
Registrace: 19.02.2011
Taky tě zdravím, doufám že ti to s RW výjde :)

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Michal Król píše:
Taky tě zdravím, doufám že ti to s RW výjde :)

Děkuji, doufám, že tě na něm neuvidím...

Milan_B.
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.43/5

Příspěvky: 638
Registrace: 03.12.2010
Je možné že jsou tu tak staré příspěvky které jsem neotevřel?

Vítej

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Možné je všechno. :) Díky, i když jsem tu dýl. První příspěvek jsem zaktualizoval.

Marek L.
WD Trader: 4.38/5

Příspěvky: 1382
Registrace: 14.02.2011
prevádzkuješ aj iné weby okrem tých čo si spomenul?

Btw, vitaj :)

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
freez
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2458
Registrace: 29.10.2011