Představ se

zorbon
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 12
Registrace: 08.09.2012
Zdravím,

i když nemám nějakou představu co si od Webdealu slibuji (praxi v mé oblasti zde asi nenajdu :-)), tak bych se také klidně rád představím. Jmenuji se Petr Vaníček a jsem student IT na pardubické univerzitě s chutí a zájmem se vyprofilovat směrem k síťařině, bloger a IT instruktor.

Jinak mezi mé ne úplně non-IT zájmy patří především blogování a učení dětí na počítačových táborech (již 5 let v rámci sdružení, kterého jsem již i člen výboru) nebo kroužcích. Co se týče psaní, tak moje "historie" z této oblasti sahá někam na SŠ, kdy jsem napsal několik článků na jeden z menších českých IT serverů, ale to mě po čase a v době "předmaturitní" přestalo jaksi bavit a psaní šlo k ledu.

Až na jaře 2011 jsem si pořizoval doménu kvůli využívání Google Apps a měsíc na to jsem měl i blog (http://www.e-vanicek.cz). Začátky byli takové rozporuplné, pak jsem chvíli psal a chvíli ne. Hledal jsem si cestičku jak blog vést a co psát, ale naštěstí toto hledání cesty nebylo příliš dlouhé a naštěstí blog i po téměř dvou letech žije a čítá téměř 150 článků. Tzv. "krev do žil" mi vlilo přidání blogu na Weblogy.cz, čímž se mi celkem slušně zvýšila i návštěvnost, která mi nyní cca 3 měsíce v podstatě stagnuje kvůli více méně chybějící inspiraci.

Po více jak roce a 1/4 jsem díky mému blogu začal psát také i na firemní blog AppSatori o věcech použitelných pro firmy při používání Google služeb a pod.

Z opravdu offline věcí co mě tak nějak baví a zajímají je snad jen občasné ježdění na kole (od bouračky se psem už moc ne) a československá opevnění.

Nic dál mě nenapadá (v hlavě mám pár dotazů, ale to nepatří do této sekce, takže jinde a jindy (možná zítra)), takže leda dotazy. :-)

Díky za možnost představení se a snad nebudu vyháněn vidlemi, s tím jediným postem. :-)

Wladass
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.43/5

Příspěvky: 2134
Registrace: 13.09.2011