SEO

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Jak se naučit SEO?

O SEO se zabývám, ale jsem v tom spíše začátečník. Přečetl jsem nějaké knihy, sleduji různé blogy a podobně. Chtěl jsem se zeptat na vaši cestu. Jak jste se SEO naučili? Chodili jste například na nějaké přednášky a podobně? Nebo nějaké kurzy? Jak se podle vás dá SEO nejsnadněji naučit?

Marek L.
WD Trader: 4.38/5

Příspěvky: 1382
Registrace: 14.02.2011
jedna vec je teória a druhá prax, v knihách nájdeš inšpiráciu, nejaký tipy, rady ale všetko sú to základné a známe metódy. Nikto zo seo-magov ti nepovie svoje triky a ako pretláča weby vo vyhľadávaní (know how). Najlepšia cesta je zrejme kombinácia knihy + blogy (aj zahraničné, záleží či chceš optimalizovať pre seznam/google) v spojení priamo s praxou. Vytvor si webík alebo sériu stránok a skúšaj, testuj, všimaj si vplyvy jednotlivých faktorov, tak sa najlepšie naučíš.

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
Já jsem ve všem samouk a provozuji to přesně jak píše Marek L. způsobem pokusů. Mám určité weby pouze testovací a na nich zkouším kde co a podle výsledků aplikuji na ty, na kterých mi opravdu záleží. Jinak to asi stejně jinak nejde. To co se dá zjistit volně je jen nástřel a zbytek musí člověk sám.
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

soudruh
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.14/5

Příspěvky: 76
Registrace: 01.11.2010
jako odrazovy mustek pro inspiraci bych bral v potaz napr. knihu Michala Kubicka http://www.seokniha.cz/

potazmo Kubicek realizuje i skoleni na toto tema po cele CR

Marek L.
WD Trader: 4.38/5

Příspěvky: 1382
Registrace: 14.02.2011
tú knihu mám doma (vďaka webdealu a Whisperovi) ale ako som povedal, kniha dá pár užitočných rád ale nenaučí ťa ako a čo máš presne robiť, aby si sa dostal na predné pozície. Druhou vecou je, že odkedy bola kniha vydaná prebehlo už zopár zmien v algoritmoch vyhľadávačov.

Wladass