SEO

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Jaké knihy o SEO, případně internetovém marketingu čtete nebo jste už přečetli? :)

U mně jsou to zatím dvě. Nejsem moc čtenářská povaha. Spíše čtu blogy a podobně.


Co Vy?
Doufám, že tu toto vlákno ještě není...

Štěpán L.
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 181
Registrace: 31.10.2010
Tak mám přečtené: Velký průvodce SEO, 333 tipů a triků pro SEO, Internetový marketing, SEO v PHP, několik publikací od h1 a další bude Google Analytics :)

Jakub Senko
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 504
Registrace: 15.10.2010
Ja sa už dosť dlho rozhodujem, že by som niečo také začal čítať, tak odporúčate aj tie knihy, alebo vám nič nedali? Povedzme, že v SEO nie som začiatočník, ale ani profesionál. Dali by mi tie knihy niečo?

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Jakub Senko píše:
Ja sa už dosť dlho rozhodujem, že by som niečo také začal čítať, tak odporúčate aj tie knihy, alebo vám nič nedali? Povedzme, že v SEO nie som začiatočník, ale ani profesionál. Dali by mi tie knihy niečo?

Popravdě, moc nového jsem se nedozvěděl. Některé věci ano, ale to spíše takové ty záludnosti, které se moc neobjevují, ale přesto existují. Většinu jsem se naučil sám nebo prostě pochytil od jiných. Nevím. Zase nemohu říci, že mi obě knihy nic nedaly...

Jakub Senko
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 504
Registrace: 15.10.2010
Mr. Atsor píše:
...Zase nemohu říci, že mi obě knihy nic nedaly...

Hmm, tak je možné, že to nedá nič ani mne. Každopádne, ďakujem za odpoveď. Dávam rep+.

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Uff, to jsem rict nechtel. Obe knihy jsou skvele, prisel jsem na mnoho novych veci, ale hlavne jsem si ujasnil tu, co jsem uz davno vedel. Takze to pro me nebyla ucebnice, co me nastartovala. Hodne veci jsem uz znal. Tak i tak jsem je docetl, protoze verim i tomu, ze mi leccos daly.