SEO

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Rád bych se vás zeptal na následující otázky. Skupuji PR články na různých webech, pár věcí mi není jasných:

  1. Jak se má článek jmenovat? Měl by se jmenovat tak, jak chci, aby byl web vyhledávaný? Měla by tedy v něm být vyhledávaná fráze?
  2. Jak vyhledávač hodnotí délku článku?
  3. Jak hodnotí počet odkazů v článku?
  4. Je pro vyhledávač a konečný výsledek nějaký rozdíl v umístění článku na web .cz, .sk, .net, .com a podobně, vždy v češtině?

Díky za odpovědi :)

Drago
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 966
Registrace: 10.11.2010
Pokud chceš kupovat články co ti přivedou návštěvníky, tak je ideální kvalitní článek, který díky autoritě webu přivede na tento článek návštěvníky z vyhledávače a posune je tobě. Jestliže zvolíš fráze na které se chceš posunout, tak ten článek se v podstatě stane tvým konkurentem v SERP. Proto je lepší tento druh článků pojmout trochu jinak.

Jestliže chceš klasické PageRank články:
- jestli cheš propagovat PR článek tak ano, jinak je to jedno, jde ti jen o odkazy
- musí být delší než balast okolo. 180 - 300 slov se mi zdá ideálních.
- nejdůležitější jsou ty v perexu. U tohoto článku je to celkem jedno. Ty normální PR články jich mají kolik je potřeba - tedy klidně nula
- u seznamu jsi nejsem jistý u google by to mělo být stejné. Důležitá je čeština co největší autorita webu. Sleduj GPR. Ber jen weby 4+. U těch máš jistotu že nejsou okleštěné.

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
freez
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2458
Registrace: 29.10.2011
Podle mě nemusí, do nadpisu bych zvolil raději klíčové slovo, na které potřebuji cílit.
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
freez píše:
Podle mě nemusí, do nadpisu bych zvolil raději klíčové slovo, na které potřebuji cílit.

Tím se mi článek stane konkurencí v SERPu, alespoň jak říká Drago...

mkurri
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 131
Registrace: 04.11.2010
Ale aspoň si ho někdo přečte...
Osobně články kde vidím URL nečtu a ani na ně neklikám.

freez
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2458
Registrace: 29.10.2011
Jiří Rostecký píše:
Tím se mi článek stane konkurencí v SERPu, alespoň jak říká Drago...

Ale to přece vůbec nevadí, že to bude konkurence ve vyhledávání, protože návštěvník si ho přečte a stejně skončí u tebe a o to jde, mám několik KW, kde při jejich zadání, mám dva své weby a k tomu 5 svých PR článků, na některá KW jsem takto obsadil téměř celou první stranu a proto taky většina lidí, co tohle slovo hledá, stejně skončí u mě.

Jako příklad vyzkoušej toto Prvních šest zápisů končí u mě a lidi chodí i z těch PR článků, tak jako tak končí na těch webech kde jsem je chtěl mít.
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
Já bych též raději použil to klíčové slovo, jak ti radí freez, než url. Přijde mi to jako nejlepší řešení.
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

Marek L.
WD Trader: 4.38/5

Příspěvky: 1382
Registrace: 14.02.2011
1. Názov článku - mal by byť zaujímavý pre ľudí, nie pre vyhľadávače, pokiaľ teda hovoríme o pr článkoch na magazínoch (pri pr weboch, kde je kvalita nízka, tak názov vytváraj pre vyhľadávač nie pre ľudí)
2. dĺžka článku - min. 150 slov +, optimálne okolo 300 slov - prioritne, aby mal hlavu a pätu
3. počet odkazov by mal byť adekvátny k dĺžke článku, ale max. 4 ext. odkazy/článok
4. na .sk/cz.. je z hľadiska prichádzajúceho trafficu nevhodné vkladať pr článok v cudzom jazyku, tj. inom ako je samotný web

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se