SEO

Lukáš Charvát
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 143
Registrace: 06.07.2012
Mám tu další otázku na web s recenzemi na suplementy.

S postupem času, za týden to bude měsíc od spuštění, už pozoruju podobnost recenzí. Jelikož jedu vždy stejným postupem - úvod, cena a velikosti balení suplementu, hodnocení kladů, názor na příchutě, hodnocení záporů a závěr, tak se mi v hodně recenzích stává, že používám stejné či podobné věty a pokud hodnotím např. 2 velmi kvalitní proteiny, pak u obou recenzí je odstavec o kladech suplementu víceméně stejný.

Jak k tomuhle přistupují vyhledavače, nezačnou obsah brát jako balast až ho bude hodně?
Gaming affiliate? G2A Goldmine!

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
Já bych na vyhledávače moc nekoukal téma blogu máš na užší cílovku, která se ti bude ráda vracet pro informace, pokud budeš psát aktivně a smysluplně
K těm vyhledávačům a textu je to velmi jednoduché u Seznamu to je jedno tam se dějí věci.. velmi tajuplné a Google si to přebere stejně dle svého.

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
Pokud mají ty výrobky víceméně stejný popis, je to normální. Asi bych ale nekopíroval stejný text do více položek.

Lukáš Jirsa
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 181
Registrace: 02.12.2011
Zabýval bych se jen otázkou, jestli ty „podobné“ texty mají přínos pro čtenáře. K tomu ostatně nabádají i vyhledávače.

Lukáš Charvát
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 143
Registrace: 06.07.2012
Obecný přínos mají. Tak díky, nebudu to řešit :-)
Gaming affiliate? G2A Goldmine!

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se