Sociální sítě

sikec
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 743
Registrace: 15.07.2011
Řekněme že mám normální webové stránky. Návštěvnost taky asi bída 50 lidí denně. Nicméně, jaký bonus pro mě má FB stránka k tomuto webu? Co získám jejím zřízením? Komentovat mohou lidi pod článkama, proč to tříštit na FB? Dá se tím získat nějak návštěvnost? Pod články jsou like i follow tlačáítka...nikdo to nepoužívá. Dokáže FB stránka toto zlepšit? Jsem absolutní amatér přes FB...díky Petr

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
Podle mě záleží hodně na tématu stránek, ale ve většině případů si myslím, že tím nic nezískáš. Tedy alespoň taková je má zkušenost, ale je pravda, že jsem s tím zase nějak moc nezápasil, jelikož všeobecně FB moc nevyužívám ani osobně. Pár kliků pod články na ty tlačítka sice mám, ale že bych pozoroval nějaké horentní přístupy z FB se nedá říci a je to spíše v řádech blížících se pomalu nule. Možná, kdyby si měl nějaký zábavný web atd. tak tam by to bylo jiné, jelikož kde kdo z mladých sdílí kdejaké krávoviny.
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

sikec
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 743
Registrace: 15.07.2011
Jop, díky alijosho...jak říkáš. A ty máš ke svým projekům FB stránky? Píšeš že asi moc ne, na druhou stranu asi jsi to zkoušel...takže spíše je to starost navic a nic z toho? Co někdo další? Jak se vám osvědčila FB stránka na zavedený web?

freez
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2458
Registrace: 29.10.2011
FB stránka se osvědčí jen někde, záleží na tématu a na počtu reálných fanoušků. Pokud máš web pro mladé, tak bych jí udělal, pokud to bude jak píše alijosha zábavný web, tak taky, lidi fakt sdílej kdejakou krávovinu. Pokud se té FB budeš věnovat, dá se tím i dost získat.
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
sikec píše: