Sociální sítě

matejka
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 32
Registrace: 09.05.2017
Nevíte jestli (a jak) lze při zakládání reklamy na Facebooku nechat reklamu zobrazovat jen na deskoptech? Tzn. vyloučit mobily a tablety? Je tam možnost jak vyloučit určitou skupinu uživatelů, např. ty, kteří chodí na FB z mobilu, nicméně to mi přijde zbytečně restriktivní. Uživatel, který obecně chodí na FB (resp. mou stránku) z mobilu mi nevadí, ale chtěl bych aby se reklama zobrazovala jen na desktopech.

díky

Jiří
Jiří Matějka
www.venkazdyden.cz

Michal Kubíček
Uživatelský avatar

Administrátor
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 240
Registrace: 27.09.2011
Jaký máte důvod zobrazovat reklamu pouze uživatelům na PC?

Jinak to vyloučení při zadání reklamy vám neodebere běžné příchozí, ale omezí zobrazení reklamy, takže to, co vlastně chcete...

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
Reklama byla možná selektovat pouze na desktop, tablet i mobil, to už ale podle mých informací nejde. Na mobilech je vůči reklamám 60% proklikovost nedopatřením. Takže to chápu.

matejka
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 32
Registrace: 09.05.2017
Návštěvníci co přijdou z FB z mobilu jsou na webu mnohem kratší dobu než ti z FB z desktopu. Ostatní návštěvníci stráví na webu cca stejnou dobu jak na mobilu tak na desktopu. Takže mi přijde že FB reklama na mobilu jsou vyhozené peníze.
Jiří Matějka
www.venkazdyden.cz

Michal Kubíček
Uživatelský avatar

Administrátor
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 240
Registrace: 27.09.2011
Proc travi na webu mene casu? Neni to treba tim, ze se web pomalu nacita, spatne ovlada, neni dobre citelny? Hledal bych nejprve tyto duvody. Treba ja "pro zabavu" surfuji temer vyhradne z mobilu. A pak znam ve svem okoli, kteri sleduji web z mobilu z 95%, vcetne nakupu, cteni informaci, sledovani videa atd. V praci vykonavaji cely den cinnost na pocitaci, nemaji vsak prostor na surfovani a vecer uz nemaji chut zapinat pocitac. Takze prichazet zbytecne o navstevniky je mozna kratkozrake.

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
matejka
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 32
Registrace: 09.05.2017
Proč to tak je asi nezjistím, u příchozích z organicu, referralu atd. je ta doba cca stejná, u FB kampaní je prostě průměr výrazně kratší. Prostě mi přijde, že prostě klikne, mrkne se (možná se ani nemrkne) a jde pryč. U těch kdo chodí z FB kampaní na desktopu se to neprojevuje.

Že by FB byli přes mobilní data a ostatní přes wifi se mi moc nezdá. Nicméně snížit objem dat je samozřejm vždycky dobře.
Jiří Matějka
www.venkazdyden.cz

Michal Kubíček
Uživatelský avatar

Administrátor
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 240
Registrace: 27.09.2011
No, pokud je to ta tvoje stranka z podpisu, tak ta se mi treba z mobilu nechtela nacist cca 2 minuty...

StanikKolarik
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 271
Registrace: 06.04.2015
Michal Kubíček píše:
Proc travi na webu mene casu? Neni to treba tim, ze se web pomalu nacita, spatne ovlada, neni dobre citelny? Hledal bych nejprve tyto duvody. Treba ja "pro zabavu" surfuji temer vyhradne z mobilu. A pak znam ve svem okoli, kteri sleduji web z mobilu z 95%, vcetne nakupu, cteni informaci, sledovani videa atd. V praci vykonavaji cely den cinnost na pocitaci, nemaji vsak prostor na surfovani a vecer uz nemaji chut zapinat pocitac. Takze prichazet zbytecne o navstevniky je mozna kratkozrake.

já třeba na mobilu web nečtu vůbec, vadí mi že je to "web na mobilu"

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se