Startupy

Styler
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 4
Registrace: 26.08.2016
Nebudu nic zatajovat ani se vás snažit přemluvit či zblbnout. Všechno, co tady píšu, jsou fakta. Nedávno jsem narazil na asi nejlepší firmu, zabývající se síťovým marketingem o které jsem kdy slyšel. Ty z vás, kteří mají k tomuto druhu podnikání negativní postoj prosím o to, aby četli dál. Proč? Protože pokud je v běžném životě přínosná kreativita a otevřená mysl, pak v podnikání to platí 1000x víc. Proto sám nezavrhuji žádnou myšlenku, dokud opravdu nevím o co jde. V následujících třech odstavcích vysvětluji, proč si myslím, že právě toto je dobrý způsob, jak začít podnikat. Pokud máte už teď stejný názor, klidně ty tři odstavce přeskočte. Pokud jste na vážkách nebo dokonce nesouhlasíte, přečtěte si vše a možná změníte názor :)

Dlouho jsem chtěl něco vlastního rozjet, ale jelikož jsem student, nikdy jsem neměl dost kapitálu do začátku. Tady určitě někteří z vás namítnou, že o kapitálu to není, že se dá rozjet s dobrým nápadem, inteligencí a dřinou bombastický byznys i za pár kaček. Prosím, nenamáhejte se. Je to sice pravda, ale v reálu platí, že čím větší investice do stejného nápadu, tím je větší pravděpodobnost, že uspěje. Když si koupíte jeden stírací los za 50 korun, tak taky zrovna můžete vyhrát hlavní výhru, ale vaše šance stoupá, když si koupíte losů víc, to jenom takové malé přirovnání.

No a tak jsem se rozhodl, že to zkusím nejdřív v síťovém marketingu a to z několika důvodů:
- S minimálním vstupním kapitálem se dá vydělat hodně velké množství peněz
- Bez rizika bankrotu s velkou ztrátou
- Zároveň se naučím lepší obchodní/marketingové, ale i normální komunikaci s lidmi
- Nejde sice o podnikání v klasickém slova smyslu (firmu jsem nezaložil), ale má k tomu hodně blízko, protože dělám na vlastní odpovědnost a mám pod sebou tým lidí, který buduji sám
- Spousta dalších faktorů, díky kterým lépe pochopím, jak vést byznys (určitě líp, než když budu zaměstnanec)