Tvorba webu

Otakar Pěnkava

Administrátor
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2707
Registrace: 15.10.2010
Nedávno se mi stalo, že jsem chytil klienta se kterým vše strašně dlouho trvalo. Normálně jsem dal datum dokončení 3 týdny, viděl jsem to jako reálné datum. Nicméně přesto, že jsem vše dělal včas se zakázka protáhla skoro až na 3 měsíce. Klient mi vždy dodával materiály se zpožděním a často měnil svá rozhodnutí. Zezačátku to šlo celkem v normálu, za první týden jsem udělal asi 1/3 webu za to jsem dostal zálohu. Poté začaly postupně mírné problémy.
Klient se třeba rozhodl, že by bylo dobré předělat, případně výrazně upravit již hotové věci. Tohle mě strašně zpožďovalo, nakonec jsem zjistil, že stojím na místě a místo abych web dokončoval, tak pouze upravuji již hotové. K tomu klient měl ještě nějaké osobní problémy, takže jsem během nich web dokončil a poté dostal zaplaceno. Poté požádal o dodání zbývajících materiálů, bylo mi slíbeno do týdne, že je dostanu. Dal jsem lhůtu 10 dnů a poté jsem poděkoval za spolupráci s tím, že to beru za vyřešené.

Neměl bych s tím problém to dodělat, jenomže už to na mě trvalo až moc dlouho a nerad upravuji již hotové. Udělám to jednou, dvakrát, ale tohle bylo vydrbávání se mnou. Na závěr bych řekl, že se nejednalo o zakázku přes internet, ale s klientem jsme se scházeli osobně.

Zažili jste něco takového obdobného, případně jak byste řešili tuto situaci vy?

Štěpán L.
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 181
Registrace: 31.10.2010
Prostě vždy je dobrý se domluvit na okamžitém nebo do 14 dnů dodání veškerých podkladů a poté začne práce na zakázce, také když si někdo nechá postavit dům tak v půlce stavby neřekne že chce udělat sklep :)

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se