Finance a účetnictví

zdenicka113
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 17
Registrace: 09.03.2012
Mám dotaz, budu si zřizovat žl ale nic o tom nevím, zajímalo by mě, když si ho zřídím tento měsíc, budu taky tento měsíc platit sociální a zravotní? Za jak dlouho po tom, co si zřídím žl mohu vystavovat faktury? Děkuji za rady

MartinT
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 92
Registrace: 07.08.2011
http://jakpodnikat.cz/jak-zacit-podnikani.php Tohle si všechno prostuduj a budeš vědět, jak kam v jakým pořadí zajít. Je zde vše důkladně popsané.

lejlos789
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 2
Registrace: 17.07.2012
Já jsem student a Žl se pro studenty docela vyplatí. neodvádím nic a nemusím moc řešit ani finančák. Stačí tam jenom zajít dát přehled a všechno je hotové. Jsou to zkušenosti k nezaplacení.

zdenicka113
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 17
Registrace: 09.03.2012
Právě, že student nejsem. Ale jinak souhlasím, kamarádka je student a má žl a je nadšená. Jistě, mohla bych se zapsat do školy, ale je mi 26, takže se mě to už netýká, už bych úlevy neměla, že?

marekk7
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 1
Registrace: 06.12.2012
Co všechno a kde bych měl následně dokládat, pokud podnikám jako student? Nějaké potvrzení o studiu, co na pojišťovnu a tak? Tápu v tom.
Současná poštovní spořitelna internetbanking a její nabídka vyhoví každému klientovi.

lukasik
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 85
Registrace: 19.02.2011
Pro marka:
1) Dojdeš na živnostenský úřad
2) Zapíšeš se - jako vedlejší činnost!
3) Doneseš potvrzení o studiu na úřad sociálního zabezpečení - ozvou se sami
4) Vyděláváš milióny
(s názvy si nejsem jistý)

libje
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 104
Registrace: 16.12.2012
Podobnych navodu je spousta...
Sledovat majetek můžete když pořídíte kamerové systémy online.
Alarm do bytu při alarmu pošle SMS nebo zavolá na mobil.

lukass.87
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 1
Registrace: 25.01.2013