Finance a účetnictví

Difadon
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 13
Registrace: 07.01.2014
Zdravím,

Nově jsem se stal živnostníkem a jsem v tom takový nováček, že už s první fakturou naprosto plavu. :D

Ohledně údajů na faktuře vím, že vždy musí být uvedené mé jméno, protože to je oficiální název. Ale prý si mohu dodat i vlastní název, pokud zachovám na faktuře své jméno.

Takže bych se chtěl zeptat, zda mohu na faktuře, razítku,... uvádět název v tomto formátu: Work Word (Jan Nejedlý)?

Děkuji :)
Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost.
U té první si tím však nejsem tak jist.


freez
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2458
Registrace: 29.10.2011
Jo můžeš, pokud tam budou ostatní náležitosti, klidně si to tam dej.
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D

Difadon
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 13
Registrace: 07.01.2014
Ostatní náležitosti tam jsou. Na faktuře uvádím toto:
Work Word (Jan Nejedlý)
Adresa trvalého bydliště
IČ: ............... DIČ: .................
Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost.
U té první si tím však nejsem tak jist.


freez
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2458
Registrace: 29.10.2011
Aha ty jsi plátce DPH? pokud ano, tak ti tam ještě něco schází, pokud ne, tak tam nesmí být DIČ.
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D

Difadon
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 13
Registrace: 07.01.2014
Plátcem DPH nejsem.

Wow, tak to jsem vůbec netušil, že na faktuře nesmím mít uvedené DIČ.

P.S.: Je to velký problém, když jsem zatím vystavil jednu fakturu na které jsem DIČ uvedl?
Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost.
U té první si tím však nejsem tak jist.


freez
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2458
Registrace: 29.10.2011