Volná diskuze

m1ch3l
WD Trader: 4.62/5

Příspěvky: 343
Registrace: 16.06.2012
Zdravim,
mám takový menší problém a dotaz. Vystudoval jsem elektrotechniku, kde jsem měl součástí studia a aj programování PLC. Po maturitě jsem si hledal práci jako programátor s tím že nemám praxi a ani vysokou školu. Všude mě odpověděli to samé: "Požadujeme praxi minimálně 2-5 let".
Zajímalo by mě kde tu praxi mohu sehnat, když mě nikdy nechtějí na pozici programátora vzít.

Momentálně pracuji jako montážní technik počítačové a internetové sítě, což se mi asi jako praxe do pozice programátor moc nebude započítávat....

peeeeta
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.83/5

Příspěvky: 2055
Registrace: 02.09.2012
No tak to máš ještě dobré.
Programovat můžeš doma o volných chvílích a zkusit si vytvořit nějaký svůj projekt.
Popřípadě to zkusit u nějakého začínajícího týmu či být výpomoc zdarma.

Bohužel tohle je praxe dnešní doby. Všichni chtějí praxi, ale málo kdo ti dá práci, aby jsi tu praxi získal.
Pokud jsem ti pomohl přidej mi bod tlačítkem [+]
Wedos aktuální slevy
 CZC slevové kupóny

Daniel Yo
WD Trader: 1/5

Příspěvky: 74
Registrace: 17.12.2015
m1ch3l: Jestli neco umis, tak praxi ve firmach nepotrebujes. Najdi si spolecnosti, ktere te zajimaji, napis jim pruvodni dopis s tvoji motivaci a dohodni se na vypracovani nejake ulohy. U programatoru je to bezne, skola a praxe zajima jenom prumerne a spatne firmy.. Kvalitu zajima jak premyslis, jaky jsi clovek a jaky mas potencial se ucit. To dnes rozhoduje. Jednoduse opust ten blackbox, ktery ti spolecnost kolem tebe vystavela a premyslej jako majitel firmy, za jakych okolnosti by jsi prijmul mladocha. Urcite to vymyslis, hodne stesti.. :)

Napr. jedna z prednich agentur pise "Neposílej CV ani průvodní dopis. Pošli ukázku své práce. Nebo vypracuj náš úkol."

https://www.startupjobs.cz/nabidka+/351 ... j-nas-ukol

m1ch3l
WD Trader: 4.62/5

Příspěvky: 343
Registrace: 16.06.2012
Děkuji všem za odpověď na toto téma :)

Určitě se nějak s tím poperu.