SEO

Hagen
WD Trader: N/A/5

Registrace: 09.05.2017
Už tak trochu nevím kudy kam. Všude se píše linkbuilding a jak je potřeba, jak získat zpětné odkazy, psát do fór a podobně.

Jen že, pokud mám noname stránku a napíšu něco do nějakého forá dostanu ban a ještě budu za idiota. A touto cestou se vydat nechci.

Jediná věc co jsem našel je koupit zpětné odkazy, ale to taky vše nevyřeší :/

Ano jsem v tomto úplný nováček a tak bych vás poprosil jen mi ukázat jakým směrem se vydat. Dekuji

StanikKolarik
WD Trader: 5/5

Registrace: 06.04.2015
a) měj obsah co lidi budou sdílet a odkazovat na něj
b) i s tím obsahem se musíš trochu ukázat aby lidi o tobě věděli, takže to pro začátek NENÁPADNĚ dej na FB a twitter + slušně a NENÁPADNĚ to lze i na některé fóra

Wladass
WD Trader: 4.43/5

Registrace: 13.09.2011
Pro začátek můžeš začít komentovat různé tématické blogy a jako url v odkazu uvádět nový web. Co je to za web?
Největší ceník domén na českém internetu. Vše pro geeky na Geekforum.
 Jak optimalizovat náhledy webu na Twitteru

Mac
WD Trader: 4.57/5

Registrace: 17.09.2012
Nebo si ho taky můžeš dát do podpisu a sem tam se zastavit tady.

Hagen

Díky za rady, já mám víc webů a zrovna tento o kterém píšu je web na kterém se učím co si můžu dovolit a co ne. Obsahově se jedna o on-line hry. Ano těchto webů je dost, ale je na com doméně a je tam teď cca 24 000 her. Shodou okolnosti dnes zkousim reklamu na jedné fb stránce tak uvidíme jak to pošlape. Dál.

Mac
WD Trader: 4.57/5

Registrace: 17.09.2012
Pochlub se adresou toho s těmi hrami tady ve vlákně a hned máš plus jeden přirozený, který nikdo jako spam neoznačí.

katalog
WD Trader: 4/5

Registrace: 03.04.2013
Hagen

Díky za tip na knihu určitě koupím a když vás to tak zajímá :) http://www.dyody.com

radep
WD Trader: 4.33/5

Registrace: 08.05.2017
Pěkný web, sice neumím anglicky, ale hry hraju.
Pokud cílíš pouze na anglicky mluvící, přeji hodně štěstí.
Co je to za reklamu : Advertisement Here? -:)