Volná diskuze

Jirka52
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 85
Registrace: 04.04.2013
Zdravim, nevim do které sekce, tak mě nekamenujte.

Mám pod jednim účtem více domén, celkem 14. Všechny hlásí útočnou stránku, ve všech je někde nějaký sajrajt. Weby jsou statické i WP. Bohužel nejsem v tom odborník, najde se někdo kdo si s tím umí poradit? Díky.

Záloha kterou jsem si vyžádal je bohužel napadena také..

peeeeta
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.83/5

Příspěvky: 2055
Registrace: 02.09.2012
Jirka52 píše:
Zdravim, nevim do které sekce, tak mě nekamenujte.

Mám pod jednim účtem více domén, celkem 14. Všechny hlásí útočnou stránku, ve všech je někde nějaký sajrajt. Weby jsou statické i WP. Bohužel nejsem v tom odborník, najde se někdo kdo si s tím umí poradit? Díky.

Záloha kterou jsem si vyžádal je bohužel napadena také..


To máš jen jednu zálohu? Co třeba starší? Co třeba také napřed najít způsob jak se tam ten vir dostal? Co třeba uložené údaje v Total Commandru?
A bohužel nejlepší je si zálohy dělat sám a pravidelně přijde sice třeba o 3 články a nějakou aktualizaci, ale je to snadnější nahradit než hledat kde je vir a také hledat zadní vrátka.
Pokud jsem ti pomohl přidej mi bod tlačítkem [+]
Wedos aktuální slevy
 CZC slevové kupóny

vdusek
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 9
Registrace: 15.09.2012
Hádám, že se jedná o Wedos hosting.
Tato problematika se diskutuje u konkurence na WebTrhu - Wedos není klasický multihosting

Jirka52
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 85
Registrace: 04.04.2013
Ano, zálohu mám jen jednu od Wedosu a ano, téma se diskutuje i tam ale hledám žešení tak se ptám i tady. Webmaster mi oznámil že nemá čas a já bohužel neovládám FTP a vše s tím spojené. Nevím zda webmaster používá TC. Dělat zálohy sám, nevím jak...a 10 webů z celkového počtu jsou inzertní které běží na WP.
Nevím jestli je Wedos klasický multihosting ale zvolil jsem ho pro možnost jednoho účtu a subdomén, asi to nebyla dobrá volba, ale to teď není důležité..

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236